tinyq Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 hallo mensen, ik had even een vraagje over de politie in gta 4 namelijk hoe kun je de politie zo uitschakelen dat ze nog wel achter andere criminelen aangaan enz en niet meer achter de speler zelf (omdat ik even de politiemissies wou doen zonder zelf achter na gezeten te worden iedere keer als ik iemand neerschiet ofzo) bedankt alvast Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 hallo mensen,ik had even een vraagje over de politie in gta 4 namelijk hoe kun je de politie zo uitschakelen dat ze nog wel achter andere criminelen aangaan enz en niet meer achter de speler zelf (omdat ik even de politiemissies wou doen zonder zelf achter na gezeten te worden iedere keer als ik iemand neerschiet ofzo) bedankt alvast Bij GTA:SA moet je in de map: GTA San Andreas\data\ Ergens gaan kijken naar cop.PED Ik zag laast zo'n bestand, misschien heb je dit voor GTA IV ook. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.