jaybii Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Ik heb GTA SA al een paar keer geïnstalleert, Me pc is kapot dus ben ik op mijn oude pc verder gegaan. Maar nu probeer ik GTA SA te installeren en dit lukt ook. Maar hij komt niet verder dan het plaatje voordat hij begint te laden. GTA SA sluit dan meteen af. Weet iemand hier een oplossing op? JA, Ik heb al gegoogle'd. JA, Ik heb GTA SA opnieuw geinstalleert. Reageren
Remi-X Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Het plaatje voordat het begint te laden? Over welk plaatje heb je het dan? En misschien (Zoals je als zegt) is je PC te oud, en kan hij SA niet aan. Reageren
jaybii Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Het plaatje voordat het begint te laden? Over welk plaatje heb je het dan?En misschien (Zoals je als zegt) is je PC te oud, en kan hij SA niet aan. Je weetwel als je gta start krijg je eerst Nvidia enzo, En daarna Rockstar Games Presents en daarna dat plaatje met eronder alle copyrights. Daarna sluit gta af. Ja, dat dacht ik in de eerste instantie ook al maar ik had nog eens nagekeken dat me pc het net red. Ik heb een Sis741 64.00 MB en derest is ook goed Maar, ik zou het echt neit weten hoe ik dit moet oplossen :| Reageren
Remi-X Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 gta_sa.set verwijderen uit de San Andreas User Files map, die je vind in Mijn Documenten? Reageren
jaybii Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Ook geen resultaar, helaas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.