Gangsta L Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Geplaatst: 31 mei 2005 is het mogelijk om de map of weet ik veel wat zo te maken dat er geen laadtijden meer tussen zitten? (als iemand dit kan maken, graag voor gta vc!) en als iemand weet waar je zo'n mod kan vinden, pm me dan ff!!! greetz gangsta l Reageren
Wauzie Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Geplaatst: 31 mei 2005 Dit kan je wel maken, maar dan crashed VC om de paar minuten. Het geheugen kan het niet aan om alles in een keer te laden. Reageren
Eclipse Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Geplaatst: 31 mei 2005 Wauzie, dit kan wel zonder te crashen...zoek maar eens op google naar: De Draw Distance Mod van Spaceeinstein. Deze mod zorgt ervoor dat alle gebouwen van veel verder af te zien zijn en je hebt ook geen laadtijden meer in VC. En er zijn geen crashes. Reageren
Wauzie Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Geplaatst: 31 mei 2005 Oh, dat wist ik niet. Maar ik verwacht bij een slome PC wel zeker een crash. Anders had R* wel zelf die distance hoog gezet. Reageren
Eclipse Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Geplaatst: 31 mei 2005 Toen VC uitkwam was de gemiddelde computer ook heel wat slechter bij de mensen thuis. Je heb idd gelijk dat dan de kans groot is dat hij gaat crashen. Maar een goeie pc kan die mod gemakkelijk aan. Reageren
Gangsta L Geplaatst: 1 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 thx eclipse ik zal het proberen gelukkig heeft san andreas dit niet en btw ben binnekort tog van plan nog wat geheugen er bij te steken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.