Jump to content

accelereren lukt niet in auto


TheBestOf GTA-Games

Recommended Posts

Hallo,

Als ik in een auto bij gta sa op ''w'' druk om te accelereren rijd hij een stukje en stopt de auto en moet ik weer opnieuw w indrukken dus ik kan niet de hele tijd w inhouden want dan stopt hij na een stukje weer hoe kan dat ??

Alvast bedankt TBOGG

Edit: ik heb wel Sa-Mp gedownload maar ik denk niet dat het daar aan kan liggen

Bewerkt: door TheBestOf GTA-Games
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TheBestOf GTA-Games

    10

  • Grand Theft Auto TOM

    4

  • 007 Harings

    2

  • S_enna

    2

Nou kijk als ik w indruk dan rijd de auto heel klein stukje en stopt de auto gewoon terwijl ik mijn vinger nog steds w ingedrukt heb maar dan rijd hij gewoon niet meer als ik w dan loslaat en dan weer opnieuw indruk rijd hij weer een kleinstukje snapje ?

Owja enne ik had al opnieuw geinstalleerd

Gr TBOGG :)

EDIT: Ja 007 Harings dat bedoel ik ! :D

Bewerkt: door TheBestOf GTA-Games
Link to comment
Delen op andere websites

Nou kijk als ik w indruk dan rijd de auto heel klein stukje en stopt de auto gewoon terwijl ik mijn vinger nog steds w ingedrukt heb maar dan rijd hij gewoon niet meer als ik w dan loslaat en dan weer opnieuw indruk rijd hij weer een kleinstukje snapje ?

Owja enne ik had al opnieuw geinstalleerd

Gr TBOGG :)

EDIT: Ja 007 Harings dat bedoel ik ! :D

misschien zit er een stoffje onder de letter w misschien zit u toestenbord verstopt dat de w niet zo goed contact geeft?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je GTA helemaal verwijderd en dan pas opnieuw installeerd moet je het volgende doen: (tenzij je het al weet!)

Configuratiescherm>programma's en onderdelen>zoek GTA San Andreas! Uninstall het hele bestand, er zal als het goed is echt niks meer van GTA SA op de computer/laptop staan! Dan kun je hem dus opnieuw installeren. Veel plezier alvast!

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je een draadloos toetsenbord? Zoja, dan kan het zijn dat het signaal verstoord wordt door iets anders. Ook kan het zijn dat je batterijen op zijn. Als dit niet het geval is weet ik het ook niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb set al verwijderd en gta ook al zoals het moest en ik heb geen draadloos toetsenbord.

Maare toen ik net even opstarte maakte me dvd speler van mijn pc een heel ziek geluid en zat heel me gta cd onder met krassen. Dus ik denk dat het tijd is voor een nieuwe gta sanadreas :Y dan zal het probleem ook wel opgelost zijn denk ik :puh:

Ayow ;)

TBOGG

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb set al verwijderd en gta ook al zoals het moest en ik heb geen draadloos toetsenbord.

Maare toen ik net even opstarte maakte me dvd speler van mijn pc een heel ziek geluid en zat heel me gta cd onder met krassen. Dus ik denk dat het tijd is voor een nieuwe gta sanadreas :Y dan zal het probleem ook wel opgelost zijn denk ik :puh:

Ayow ;)

TBOGG

Nieuw? Ben je gek!? Kost alleen maar geld! Er is een soort schoonmaakmiddel waarmee je krassen op discs kunt verwijderen, bij mij hielp het vandeweek nog!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...