TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 (bewerkt) Hallo, Als ik in een auto bij gta sa op ''w'' druk om te accelereren rijd hij een stukje en stopt de auto en moet ik weer opnieuw w indrukken dus ik kan niet de hele tijd w inhouden want dan stopt hij na een stukje weer hoe kan dat ?? Alvast bedankt TBOGG Edit: ik heb wel Sa-Mp gedownload maar ik denk niet dat het daar aan kan liggen Bewerkt: 26 juli 2009 door TheBestOf GTA-Games Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Je moet de W de hele tijd ingedrukt houden anders stop je dus... net als in het echt! Wist je dat dan niet? Of bedoel je het anders met die vraag??? Reageren
007 Harings Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 of bedoel je dat je W ingedrukt houd en dan een beetje verder de wagen stopt??? en je nog altijd W ingedrukt houd??? Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 27 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 (bewerkt) Nou kijk als ik w indruk dan rijd de auto heel klein stukje en stopt de auto gewoon terwijl ik mijn vinger nog steds w ingedrukt heb maar dan rijd hij gewoon niet meer als ik w dan loslaat en dan weer opnieuw indruk rijd hij weer een kleinstukje snapje ? Owja enne ik had al opnieuw geinstalleerd Gr TBOGG EDIT: Ja 007 Harings dat bedoel ik ! Bewerkt: 27 juli 2009 door TheBestOf GTA-Games Reageren
007 Harings Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Nou kijk als ik w indruk dan rijd de auto heel klein stukje en stopt de auto gewoon terwijl ik mijn vinger nog steds w ingedrukt heb maar dan rijd hij gewoon niet meer als ik w dan loslaat en dan weer opnieuw indruk rijd hij weer een kleinstukje snapje ?Owja enne ik had al opnieuw geinstalleerd Gr TBOGG EDIT: Ja 007 Harings dat bedoel ik ! misschien zit er een stoffje onder de letter w misschien zit u toestenbord verstopt dat de w niet zo goed contact geeft? Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 27 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Nee want als ik accelereren instel als o of g of een andere toets is het probleem nog niet opgelost Reageren
JeGe Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 gta_sa.SET al verwijderd? (GTA San Andreas User Files in Mijn Documenten) Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Als je GTA helemaal verwijderd en dan pas opnieuw installeerd moet je het volgende doen: (tenzij je het al weet!) Configuratiescherm>programma's en onderdelen>zoek GTA San Andreas! Uninstall het hele bestand, er zal als het goed is echt niks meer van GTA SA op de computer/laptop staan! Dan kun je hem dus opnieuw installeren. Veel plezier alvast! Reageren
Galiorix Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Heb je een draadloos toetsenbord? Zoja, dan kan het zijn dat het signaal verstoord wordt door iets anders. Ook kan het zijn dat je batterijen op zijn. Als dit niet het geval is weet ik het ook niet meer. Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 28 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Ik heb set al verwijderd en gta ook al zoals het moest en ik heb geen draadloos toetsenbord. Maare toen ik net even opstarte maakte me dvd speler van mijn pc een heel ziek geluid en zat heel me gta cd onder met krassen. Dus ik denk dat het tijd is voor een nieuwe gta sanadreas dan zal het probleem ook wel opgelost zijn denk ik Ayow TBOGG Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Ik heb set al verwijderd en gta ook al zoals het moest en ik heb geen draadloos toetsenbord.Maare toen ik net even opstarte maakte me dvd speler van mijn pc een heel ziek geluid en zat heel me gta cd onder met krassen. Dus ik denk dat het tijd is voor een nieuwe gta sanadreas dan zal het probleem ook wel opgelost zijn denk ik Ayow TBOGG Nieuw? Ben je gek!? Kost alleen maar geld! Er is een soort schoonmaakmiddel waarmee je krassen op discs kunt verwijderen, bij mij hielp het vandeweek nog!!! Reageren
Sentasi Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 (bewerkt) Ben jij anders even gek? Dat schoonmaak middel zul je ook moeten kopen, en tegenwoordig kost SA geen drol meer, mss is dat schoonmaak middel nog wel duurder. Bewerkt: 28 juli 2009 door Sentasi Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 28 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 xD ik koop wel nieuwe Reageren
S_enna Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 kan het ook niet liggen aan plaktoetsen dat als ge een toets ingedrukt houdt die na een tijd "(zogezegd) uitschakeld Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 29 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Hoe werkt dat plaktoetsen :O? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.