S_enna Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 ikzelf heb het ook voorgehad men pc gaf wel ne waarschuwing maar kweet op het moment niet hoe ik het heb verholpen maar kzal es denken en zoeken Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 29 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Ik heb plaktoetsen uit en ik heb een nieuwe gta sa maar nog accelereed hij niet :S Gr TBOGG Reageren
ozkan Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 heey jongens kan iemand mij miss helpen ik heb versie v2.00 en ik patch hem naar v1 om sa:mp te spelen maar als ik hem start zegt hij dat ik de orginele cd erin moet doen terwijl die er al inzit Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 29 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 heey jongens kan iemand mij miss helpenik heb versie v2.00 en ik patch hem naar v1 om sa:mp te spelen maar als ik hem start zegt hij dat ik de orginele cd erin moet doen terwijl die er al inzit Ja dat is inderdaad raar maar kan je dan zelf niet een nieuw onderwerp starten Grtz TBOGG Reageren
ozkan Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 heey jongens kan iemand mij miss helpenik heb versie v2.00 en ik patch hem naar v1 om sa:mp te spelen maar als ik hem start zegt hij dat ik de orginele cd erin moet doen terwijl die er al inzit Ja dat is inderdaad raar maar kan je dan zelf niet een nieuw onderwerp starten Grtz TBOGG maakt togh nie uit Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 30 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 heey jongens kan iemand mij miss helpenik heb versie v2.00 en ik patch hem naar v1 om sa:mp te spelen maar als ik hem start zegt hij dat ik de orginele cd erin moet doen terwijl die er al inzit Ja dat is inderdaad raar maar kan je dan zelf niet een nieuw onderwerp starten Grtz TBOGG maakt togh nie uit Dan word je denk ik wel eerder geholpen Reageren
PlonsDeKikker Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 (bewerkt) Ik heb dit probleem ook gehad (draadloos toetsenbord) en het kan goed zijn dat de batterijen leeg zijn. Probeer eens in kladblok de letter 'W' in the houden en kijk of hij na een tijdje ook stopt, zo ja, dan zijn je batterijen van je toetsenbord leeg. (Als je draadloos hebt te minste.) Mvg, PlonsDeKikker Bewerkt: 30 juli 2009 door PlonsDeKikker Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 30 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Nou ik had toetsen bord met draad en heb nu ff draadloze aangesloten en nu doet hij het wel :D :D :D Dus..... Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 (bewerkt) Ben jij anders even gek? Dat schoonmaak middel zul je ook moeten kopen, en tegenwoordig kost SA geen drol meer, mss is dat schoonmaak middel nog wel duurder. Nog geen 2 euro! Vertelde mijn vader! Bij de meeste tenminste, en ik heb het over spuitbusjes en tubetjes he! Bewerkt: 30 juli 2009 door GTA-TOM Reageren
siwes Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Ben jij anders even gek? Dat schoonmaak middel zul je ook moeten kopen, en tegenwoordig kost SA geen drol meer, mss is dat schoonmaak middel nog wel duurder. Nog geen 2 euro! Vertelde mijn vader! Bij de meeste tenminste, en ik heb het over spuitbusjes en tubetjes he! dan heb ik mijn volgekrasde gta sa dus voor niks weggegooit Reageren
Doggi Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Ben jij anders even gek? Dat schoonmaak middel zul je ook moeten kopen, en tegenwoordig kost SA geen drol meer, mss is dat schoonmaak middel nog wel duurder. Nog geen 2 euro! Vertelde mijn vader! Bij de meeste tenminste, en ik heb het over spuitbusjes en tubetjes he! dan heb ik mijn volgekrasde gta sa dus voor niks weggegooit beetje onzinige post vind je niet ?? Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Ben jij anders even gek? Dat schoonmaak middel zul je ook moeten kopen, en tegenwoordig kost SA geen drol meer, mss is dat schoonmaak middel nog wel duurder. Nog geen 2 euro! Vertelde mijn vader! Bij de meeste tenminste, en ik heb het over spuitbusjes en tubetjes he! dan heb ik mijn volgekrasde gta sa dus voor niks weggegooit beetje onzinige post vind je niet ?? Waarom reageer je er dan op. Ontopic, Probeer eens met de pijltjes te rijden want dat vind ondere andere ik veel makkelijker. Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Als je geduld heb hoef je geen schoonmaakmiddel te kopen en ook geen SA te kopen Daarmee begrijp je wel wat ik ermee bedoel... - Download - Ik had SA gekocht toen ie net uit was voor 50 euro en ik heb er echt spijt van nadat de cd kapot was gegaan en ik een download had gevonden Reageren
jellemuis Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Ik heb set al verwijderd en gta ook al zoals het moest en ik heb geen draadloos toetsenbord.Maare toen ik net even opstarte maakte me dvd speler van mijn pc een heel ziek geluid en zat heel me gta cd onder met krassen. Dus ik denk dat het tijd is voor een nieuwe gta sanadreas dan zal het probleem ook wel opgelost zijn denk ik Ayow TBOGG Nieuw? Ben je gek!? Kost alleen maar geld! Er is een soort schoonmaakmiddel waarmee je krassen op discs kunt verwijderen, bij mij hielp het vandeweek nog!!! dat spul is duurder als dat je ff naar de intertoys fietst en een nieuw spel koopt die zijn nu nog maar 12 euro en dat spul vaak meer dan 15 euro XD Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Ik heb set al verwijderd en gta ook al zoals het moest en ik heb geen draadloos toetsenbord.Maare toen ik net even opstarte maakte me dvd speler van mijn pc een heel ziek geluid en zat heel me gta cd onder met krassen. Dus ik denk dat het tijd is voor een nieuwe gta sanadreas dan zal het probleem ook wel opgelost zijn denk ik Ayow TBOGG Nieuw? Ben je gek!? Kost alleen maar geld! Er is een soort schoonmaakmiddel waarmee je krassen op discs kunt verwijderen, bij mij hielp het vandeweek nog!!! dat spul is duurder als dat je ff naar de intertoys fietst en een nieuw spel koopt die zijn nu nog maar 12 euro en dat spul vaak meer dan 15 euro XD Jelle, waarom nog reageren op een oude topic? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.