Jump to content

accelereren lukt niet in auto


TheBestOf GTA-Games

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TheBestOf GTA-Games

    10

  • Grand Theft Auto TOM

    4

  • 007 Harings

    2

  • S_enna

    2

heey jongens kan iemand mij miss helpen

ik heb versie v2.00 en ik patch hem naar v1 om sa:mp te spelen

maar als ik hem start zegt hij dat ik de orginele cd erin moet doen

terwijl die er al inzit :?

Ja dat is inderdaad raar maar kan je dan zelf niet een nieuw onderwerp starten :duh::7

Grtz TBOGG

Link to comment
Delen op andere websites

heey jongens kan iemand mij miss helpen

ik heb versie v2.00 en ik patch hem naar v1 om sa:mp te spelen

maar als ik hem start zegt hij dat ik de orginele cd erin moet doen

terwijl die er al inzit :?

Ja dat is inderdaad raar maar kan je dan zelf niet een nieuw onderwerp starten :duh::7

Grtz TBOGG

maakt togh nie uit :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

heey jongens kan iemand mij miss helpen

ik heb versie v2.00 en ik patch hem naar v1 om sa:mp te spelen

maar als ik hem start zegt hij dat ik de orginele cd erin moet doen

terwijl die er al inzit :?

Ja dat is inderdaad raar maar kan je dan zelf niet een nieuw onderwerp starten :duh::7

Grtz TBOGG

maakt togh nie uit :duh:

Dan word je denk ik wel eerder geholpen :):7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit probleem ook gehad (draadloos toetsenbord) en het kan goed zijn dat de batterijen leeg zijn. Probeer eens in kladblok de letter 'W' in the houden en kijk of hij na een tijdje ook stopt, zo ja, dan zijn je batterijen van je toetsenbord leeg. (Als je draadloos hebt te minste.) ;)

Mvg,

PlonsDeKikker

Bewerkt: door PlonsDeKikker
Link to comment
Delen op andere websites

Ben jij anders even gek? :t

Dat schoonmaak middel zul je ook moeten kopen, en tegenwoordig kost SA geen drol meer, mss is dat schoonmaak middel nog wel duurder. :7

Nog geen 2 euro! Vertelde mijn vader! Bij de meeste tenminste, en ik heb het over spuitbusjes en tubetjes he!

Bewerkt: door GTA-TOM
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ben jij anders even gek? :t

Dat schoonmaak middel zul je ook moeten kopen, en tegenwoordig kost SA geen drol meer, mss is dat schoonmaak middel nog wel duurder. :7

Nog geen 2 euro! Vertelde mijn vader! Bij de meeste tenminste, en ik heb het over spuitbusjes en tubetjes he!

dan heb ik mijn volgekrasde gta sa dus voor niks weggegooit :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ben jij anders even gek? :t

Dat schoonmaak middel zul je ook moeten kopen, en tegenwoordig kost SA geen drol meer, mss is dat schoonmaak middel nog wel duurder. :7

Nog geen 2 euro! Vertelde mijn vader! Bij de meeste tenminste, en ik heb het over spuitbusjes en tubetjes he!

dan heb ik mijn volgekrasde gta sa dus voor niks weggegooit :duh:

beetje onzinige post vind je niet ??

Link to comment
Delen op andere websites

Ben jij anders even gek? :t

Dat schoonmaak middel zul je ook moeten kopen, en tegenwoordig kost SA geen drol meer, mss is dat schoonmaak middel nog wel duurder. :7

Nog geen 2 euro! Vertelde mijn vader! Bij de meeste tenminste, en ik heb het over spuitbusjes en tubetjes he!

dan heb ik mijn volgekrasde gta sa dus voor niks weggegooit :duh:

beetje onzinige post vind je niet ??

Waarom reageer je er dan op.

Ontopic,

Probeer eens met de pijltjes te rijden want dat vind ondere andere ik veel makkelijker.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je geduld heb hoef je geen schoonmaakmiddel te kopen en ook geen SA te kopen :puh:

Daarmee begrijp je wel wat ik ermee bedoel...

- Download -

Ik had SA gekocht toen ie net uit was voor 50 euro en ik heb er echt spijt van nadat de cd kapot was gegaan en ik een download had gevonden :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb set al verwijderd en gta ook al zoals het moest en ik heb geen draadloos toetsenbord.

Maare toen ik net even opstarte maakte me dvd speler van mijn pc een heel ziek geluid en zat heel me gta cd onder met krassen. Dus ik denk dat het tijd is voor een nieuwe gta sanadreas :Y dan zal het probleem ook wel opgelost zijn denk ik :puh:

Ayow ;)

TBOGG

Nieuw? Ben je gek!? Kost alleen maar geld! Er is een soort schoonmaakmiddel waarmee je krassen op discs kunt verwijderen, bij mij hielp het vandeweek nog!!!

dat spul is duurder als dat je ff naar de intertoys fietst en een nieuw spel koopt die zijn nu nog maar 12 euro en dat spul vaak meer dan 15 euro XD

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb set al verwijderd en gta ook al zoals het moest en ik heb geen draadloos toetsenbord.

Maare toen ik net even opstarte maakte me dvd speler van mijn pc een heel ziek geluid en zat heel me gta cd onder met krassen. Dus ik denk dat het tijd is voor een nieuwe gta sanadreas :Y dan zal het probleem ook wel opgelost zijn denk ik :puh:

Ayow ;)

TBOGG

Nieuw? Ben je gek!? Kost alleen maar geld! Er is een soort schoonmaakmiddel waarmee je krassen op discs kunt verwijderen, bij mij hielp het vandeweek nog!!!

dat spul is duurder als dat je ff naar de intertoys fietst en een nieuw spel koopt die zijn nu nog maar 12 euro en dat spul vaak meer dan 15 euro XD

Jelle, waarom nog reageren op een oude topic? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...