Jump to content

Unknown Caller


SanFierro

Recommended Posts

Ik heb nu al een tijdje de missies gehaald van GTA IV en ben dus bezig met de sidemissies, zoals de auto's van Stevie en de drugs van Little Jacob en af en toe stappen met 1 van de dames of soms gewoon maar een chaos op Star Junction maken :sigaar: Haha

maar ik heb nu in totaal 2 keer gehad dat ik gebeld werd door een zogenoemde "unknown caller", maar ik heb het ook 2 keer gepresteerd om hem weg te drukken, omdat ik beide keren ergens middenin zat :duh: Heeft iemand enig idee wie dit kan zijn die me belt?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je wordt gebeld door iemand die nog niet in je Phonebook staat is het automatich een Unknow Caller. Kun je even laten weten bij welke missie je bent? Of je raadpleegd WikiGta natuurlijk even, daar zie je precies bij welke missie je zou moeten zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je wordt gebeld door iemand die nog niet in je Phonebook staat is het automatich een Unknow Caller. Kun je even laten weten bij welke missie je bent? Of je raadpleegd WikiGta natuurlijk even, daar zie je precies bij welke missie je zou moeten zijn.

In zijn hoofdpost zegt die dat hij al een tijdje geleden klaar was met de missies en hij nu met de side missies bezig is. ;)

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

Als je wordt gebeld door iemand die nog niet in je Phonebook staat is het automatich een Unknow Caller. Kun je even laten weten bij welke missie je bent? Of je raadpleegd WikiGta natuurlijk even, daar zie je precies bij welke missie je zou moeten zijn.

In zijn hoofdpost zegt die dat hij al een tijdje geleden klaar was met de missies en hij nu met de side missies bezig is. ;)

Ik heb idd de missies allemaal al klaar...Nu ben ik dus 2 keer gebeld door een "unknown caller" Ben erg benieuwd geworden naar wie het is...

Link to comment
Delen op andere websites

Neem ns op. Dan zal je er zelf snel achterkomen, lijkt me.

Dat is me tot 2 keer toe niet gelukt, omdat ik bij beide keren aan het schieten was en dus zo automatisch wegdrukte :(

Stop dan met schieten. :puh: In elk geval wens ik je veel geluk toe, maar, bij mij drukt ie niet gelijk weg als ik schiet hoor, of ik herinner het me niet :puh: Of ik zeg weer zomaar wat :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Baal er wel van, want ben erg nieuwsgierig geworden. Als iemand kan helpen. graag :D

Lees mijn eerste post in dit topic. :7

Even overheen gelezen ^_^ Dit kan Kate zijn, maar zij staat nog wel steeds in mijn tel, dus dat zou dan geen unknown caller zijn toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Baal er wel van, want ben erg nieuwsgierig geworden. Als iemand kan helpen. graag :D

Lees mijn eerste post in dit topic. :7

Even overheen gelezen ^_^ Dit kan Kate zijn, maar zij staat nog wel steeds in mijn tel, dus dat zou dan geen unknown caller zijn toch?

Vaagje: Wie is er bij jouw gestorven op roman z'n trouw Roman of Kate? [/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...