Jump to content

Unknown Caller


SanFierro

Recommended Posts

Baal er wel van, want ben erg nieuwsgierig geworden. Als iemand kan helpen. graag :D

Lees mijn eerste post in dit topic. :7

Even overheen gelezen ^_^ Dit kan Kate zijn, maar zij staat nog wel steeds in mijn tel, dus dat zou dan geen unknown caller zijn toch?

Vaagje: Wie is er bij jouw gestorven op roman z'n trouw Roman of Kate? [/font]

Roman :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het ook gehad en het was idd Kate en die wou een volgensmij een date :puh:

Ik weet niet heel cker hoor! :)

Ja, maar was Roman ook vermoord bij die missie waar hij moet trouwen?[/font] Oftewel: koos je deal of revenge?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het ook gehad en het was idd Kate en die wou een volgensmij een date :puh:

Ik weet niet heel cker hoor! :)

Ja, maar was Roman ook vermoord bij die missie waar hij moet trouwen?[/font] Oftewel: koos je deal of revenge?

Als je deal kiest word Roman doodgeschoten en wil Kate niet meer bij je zijn.

Kies je voor Revenge dan zal Kate op de bruiloft worden doodgeschoten.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan kan het dus geen Kate zijn.. het is tenminste niet bekend dat ze dan als unknown caller belt als Roman doodgaat, toch? Misschien heeft het met je zijmissies te maken?

Ik weet het niet. Ben tot nu toe nog niet weer gebeld. Roman is dood en Kate neemt niet meer op, hoewel ze nog wel steeds in mn telefoon staat :? Ik ben zeer benieuwd wie het kan zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...