Hanneswasco Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Ik had zoiets ook weet ik me nog vaag te herinneren. Is het niet die gozer van de submissie Assassinations? Dat is Fixer, en die belt je al voor de storyline gedaan is. Reageren
SanFierro Geplaatst: 27 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Baal er wel van, want ben erg nieuwsgierig geworden. Als iemand kan helpen. graag Lees mijn eerste post in dit topic. Even overheen gelezen Dit kan Kate zijn, maar zij staat nog wel steeds in mijn tel, dus dat zou dan geen unknown caller zijn toch? Vaagje: Wie is er bij jouw gestorven op roman z'n trouw Roman of Kate? [/font] Roman Reageren
TahR78 Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Dan kan het dus geen Kate zijn.. het is tenminste niet bekend dat ze dan als unknown caller belt als Roman doodgaat, toch? Misschien heeft het met je zijmissies te maken? Reageren
GTAIVn00b Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Ik heb het ook gehad en het was idd Kate en die wou een volgensmij een date Ik weet niet heel cker hoor! Reageren
TahR78 Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Ik heb het ook gehad en het was idd Kate en die wou een volgensmij een date Ik weet niet heel cker hoor! Ja, maar was Roman ook vermoord bij die missie waar hij moet trouwen?[/font] Oftewel: koos je deal of revenge? Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Ik heb het ook gehad en het was idd Kate en die wou een volgensmij een date Ik weet niet heel cker hoor! Ja, maar was Roman ook vermoord bij die missie waar hij moet trouwen?[/font] Oftewel: koos je deal of revenge? Als je deal kiest word Roman doodgeschoten en wil Kate niet meer bij je zijn. Kies je voor Revenge dan zal Kate op de bruiloft worden doodgeschoten. Reageren
isybren Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Bij mij Is het Story Complete !!! >>> Door Hanneswasco: Interessant, maar dit geeft helemaal geen bijdrage aan dit topic. Gelieve dus ook geen nutteloze posts meer te maken.<<< Reageren
SanFierro Geplaatst: 30 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Dan kan het dus geen Kate zijn.. het is tenminste niet bekend dat ze dan als unknown caller belt als Roman doodgaat, toch? Misschien heeft het met je zijmissies te maken? Ik weet het niet. Ben tot nu toe nog niet weer gebeld. Roman is dood en Kate neemt niet meer op, hoewel ze nog wel steeds in mn telefoon staat Ik ben zeer benieuwd wie het kan zijn Reageren
Nissan Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 De enige Bug die je met Kate kan hebben is dat ze belt na Out of Commission. Dat het Kate is is dus uitgesloten . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.