Die Hard Geplaatst: 9 juni 2011 Rapport Geplaatst: 9 juni 2011 (bewerkt) Ik weet dat het niet gewaardeerd wordt als je grotere stukken tekst plaatst, maar deze moet ik echt even kwijt: Now the pictures that you left behindare just memories of a different life Some that made us laugh, some that made us cry one that made you have to say goodbye What I'd give to run my fingers through your hair to touch your lips, to hold you near When you say your prayers, try to understand: I've made mistakes, I'm just a man.. When he holds you close, when he pulls you near, when he says the words, you've been needing to hear I wish I was him, 'cause those words are mine To say to you, till the end of time Yeah I will love you, baby, always Uit Bon Jovi - Always. Bewerkt: 9 juni 2011 door Die Hard Reageren
BV_1993 Geplaatst: 11 juli 2011 Rapport Geplaatst: 11 juli 2011 Insurrection ooo No protection ooo I try to hide my erection and said 1 2 1, 2, I know kung fu Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 11 juli 2011 Rapport Geplaatst: 11 juli 2011 Kanker op, kankerjunk! Ik heb al een fiets. Uit "Euro" van Steen. Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 11 juli 2011 Rapport Geplaatst: 11 juli 2011 "Spylacopa, proef de smaak van bloed en zijn aroma. Spel droom omgekeerd als je droomt en zie je zelf doodgaan De apocalyps nadert in de naam van jahova Tot regen omhoog gaat, terug naar waar de engelen droogstaan." Spinal - Spylacopa (N7N) Reageren
GolfG60 Geplaatst: 11 juli 2011 Rapport Geplaatst: 11 juli 2011 Kanker op, kankerjunk! Ik heb al een fiets. Uit "Euro" van Steen. 'Mag ik een euro van jou?' Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.