Rinaldootje Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 (bewerkt) Gebruikte de zoekfunctie. Niks gevonden. Simpel Wie is jou Favoriete kunstenaar(es) De mijne is M.C Escher. Hij is mede bekend geworden door dit soort tekeningen. Ik vind hem gewoon geweldig. Bewerkt: 26 juli 2009 door Rinaldootje Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 (bewerkt) Mag je daarbij ook mensen gebruiken die vroeger al schilderijen maakten, maar dat mensen de schilderijen nu pas mooi vinden? Zo ja: Vincent van Gogh, hij kwam uit Nuenen waar ik ook vandaan kom! Foto's/schilderijen komen zometeen!!! EDIT: De beroemde aardappeleters!!! Bewerkt: 27 juli 2009 door GTA-TOM Reageren
Bayside Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Haha, M.C. Escher Verder heb ik niet echt een favoriete kunstenaar.. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 27 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Mag je daarbij ook mensen gebruiken die vroeger al schilderijen maakten, maar dat mensen de schilderijen nu pas mooi vinden? Zo ja: Vincent van Gogh, hij kwam uit Nuenen waar ik ook vandaan kom! Foto's/schilderijen komen zometeen!!!EDIT: De beroemde aardappeleters!!! Mc.escher leeft ook niet meer. @bayside: Ja die ken ik nog uit een afl van South Park. Reageren
Bayside Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Ehm, die komt uit Family Guy Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 27 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Ehm, die komt uit Family Guy Sorry ja daar vergis ik me soms nog wel eens in als ik SP aan het kijken ben en tijdens die reclametjes ff snel wat post Deze is ook erg vet. Reageren
Think Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Dali Dat surrealisme is echt vet. Die schildert zijn dromen Jackson Pollock Action Painting Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Leuke topic gemaakt Rinaldootje! Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 29 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 (bewerkt) Leuke topic gemaakt Rinaldootje! Dit is eigenlijk spam. Het zou ook leuker en gezelliger zijn als je je favo Kunstenaar hier bekend maakt. En hier MC's zelfportret Bewerkt: 29 juli 2009 door Rinaldootje Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Leonardo Da Vinci. Niet alleen om zijn kunst, het was tevens ook een genie en nog veel meer. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 31 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Leonardo was gewoon een groot genie. De dingen die hij toen ontdekte worden hedendaags nog gebruikt. En al zijn kunst is echt overal over de gehele wereld bekend. Maak niet uit in welk land je Leonardo da Vinci zegt. Ze kennen hem. Ja dat was een groot Man. Dit is gewoon een geweldig schilderij van hem. Ook leuk dat dit schilderij meerdere malen is gebruikt in SouthPark. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 Ik vind kunst een beetje een breed woord. Ik vind dat films (en eventueel muziek) ook zeker onder kunst valt. en in dat geval kies ik voor Quentin Tarantino helaas vind ik zijn nieuwste 'werk' niet om aan te zien. Maar Reservoir Dogs & Pulp Fiction vind ik persoonlijk toch wel 2 prachtige kunstwerken maar om het niet geheel in een 'favo film topic' te laten vervallen krijgt MC escher natuurlijk ook veel respect van mij:) ik kan echt eindeloos naar zijn werk staren. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 1 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 Ik vind kunst een beetje een breed woord. Ik vind dat films (en eventueel muziek) ook zeker onder kunst valt. en in dat geval kies ik voor Quentin Tarantino helaas vind ik zijn nieuwste 'werk' niet om aan te zien. Maar Reservoir Dogs & Pulp Fiction vind ik persoonlijk toch wel 2 prachtige kunstwerken maar om het niet geheel in een 'favo film topic' te laten vervallen krijgt MC escher natuurlijk ook veel respect van mij:) ik kan echt eindeloos naar zijn werk staren. Wat wij hier in dit topic bedoelen is Geschilderde kunst of beeldhouwkunst. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 ah in dat geval moet je het eerste deel uit mijn post maar negeren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.