Jump to content

Favoriete Kunstenaar.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Gebruikte de zoekfunctie. Niks gevonden.

Simpel Wie is jou Favoriete kunstenaar(es)

De mijne is M.C Escher.

mc_escher_relativity_623x600.jpg

Hij is mede bekend geworden door dit soort tekeningen. Ik vind hem gewoon geweldig.

Bewerkt: door Rinaldootje

Mag je daarbij ook mensen gebruiken die vroeger al schilderijen maakten, maar dat mensen de schilderijen nu pas mooi vinden? Zo ja: Vincent van Gogh, hij kwam uit Nuenen waar ik ook vandaan kom! :Y Foto's/schilderijen komen zometeen!!!

EDIT: BD_FOTO_5143242-b06_833261b.jpg

De beroemde aardappeleters!!!

Bewerkt: door GTA-TOM
Geplaatst:
Mag je daarbij ook mensen gebruiken die vroeger al schilderijen maakten, maar dat mensen de schilderijen nu pas mooi vinden? Zo ja: Vincent van Gogh, hij kwam uit Nuenen waar ik ook vandaan kom! :Y Foto's/schilderijen komen zometeen!!!

EDIT: BD_FOTO_5143242-b06_833261b.jpg

De beroemde aardappeleters!!!

Mc.escher leeft ook niet meer.

@bayside: Ja die ken ik nog uit een afl van South Park.

Geplaatst:
Ehm, die komt uit Family Guy :cab:

Sorry ja daar vergis ik me soms nog wel eens in als ik SP aan het kijken ben en tijdens die reclametjes ff snel wat post :puh:

Ascending.jpg Deze is ook erg vet.

Leuke topic gemaakt Rinaldootje!

Dit is eigenlijk spam. Het zou ook leuker en gezelliger zijn als je je favo Kunstenaar hier bekend maakt.

En hier MC's zelfportret

sphere.jpg

Bewerkt: door Rinaldootje
Geplaatst:

Leonardo Da Vinci. Niet alleen om zijn kunst, het was tevens ook een genie en nog veel meer.

3868.jpg

Geplaatst:

Leonardo was gewoon een groot genie. De dingen die hij toen ontdekte worden hedendaags nog gebruikt. En al zijn kunst is echt overal over de gehele wereld bekend. Maak niet uit in welk land je Leonardo da Vinci zegt. Ze kennen hem.

Ja dat was een groot Man.

Leonardo_da_Vinci_(1452-1519)_-_The_Last_Supper_(1495-149%38%29.jpg

Dit is gewoon een geweldig schilderij van hem. Ook leuk dat dit schilderij meerdere malen is gebruikt in SouthPark.

Geplaatst:

Ik vind kunst een beetje een breed woord.

Ik vind dat films (en eventueel muziek) ook zeker onder kunst valt.

en in dat geval kies ik voor Quentin Tarantino helaas vind ik zijn nieuwste 'werk' niet om aan te zien.

Maar Reservoir Dogs & Pulp Fiction vind ik persoonlijk toch wel 2 prachtige kunstwerken :)

maar om het niet geheel in een 'favo film topic' te laten vervallen krijgt MC escher natuurlijk ook veel respect van mij:)

ik kan echt eindeloos naar zijn werk staren. _O_

Geplaatst:
Ik vind kunst een beetje een breed woord.

Ik vind dat films (en eventueel muziek) ook zeker onder kunst valt.

en in dat geval kies ik voor Quentin Tarantino helaas vind ik zijn nieuwste 'werk' niet om aan te zien.

Maar Reservoir Dogs & Pulp Fiction vind ik persoonlijk toch wel 2 prachtige kunstwerken :)

maar om het niet geheel in een 'favo film topic' te laten vervallen krijgt MC escher natuurlijk ook veel respect van mij:)

ik kan echt eindeloos naar zijn werk staren. _O_

Wat wij hier in dit topic bedoelen is Geschilderde kunst of beeldhouwkunst.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...