Axelectric_ Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Hoe kan je in-game filmen? Kent iemand een programma? En niet FRAPS want dan kan je maar 30 seconden filmen (met de gratis versie) -- Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Game hack cam! Heb zelf nog nie geprobeerd, maar volgens veel leden werkt het goed! LINK: Game cam Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 27 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Game hack cam! Heb zelf nog nie geprobeerd, maar volgens veel leden werkt het goed! LINK:Game cam Daar moet ge voor betalen... Reageren
disaster9876 Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Ik gebruik zelf Fraps, best handig, goed beeld enzo. Ik weet link niet,, moet je kijken op google Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Game hack cam! Heb zelf nog nie geprobeerd, maar volgens veel leden werkt het goed! LINK:Game cam Daar moet ge voor betalen... Er is een free download, niet super snel, maar het werkt wel. En trouwens: ik wist dit zelf niet, maar een week geleden was er iemand die er in een of ander topic over vertelde, dus... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.