ShaggyBas Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2009 Hallo ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik hoef bij gta nog maar 1 trophy en dat is: auf wiedersehen petrovic. Ik heb ALLE race's gehad en ook de modi games. Toch heb ik nog niet de trophy gekregen. Ik heb zowel via de ps3 als via http://socialclub.rockstargames.com/games/...ultiplayer.html gekeken welke race's ik nog moet. Maar ik heb ALLE race's gewonnen. Ik heb de hele lijst 3x gecontroleerd omdat ik aan mezelf begon te twijfelen. Weet iemand hoe dit kan of hebben er meer mensen dit probleem. Ik hoop niet dat ik AL die race's opnieuw moet gaan doen omdat ie 1 misschien niet geregistreerd heeft. (al lijkt me dat ook raar want hij staat wel gewoon ales gewonnen in mijn lijst). Ik hoop dat iemand me kan helpen, dan heb ik meteen de platinum trophy. Groetjes ShaggyBas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2009 Het is wel eens een keer eerder gebeurd, maar ik weet nie hoe het komt! Heb zelf ook een PS3 en heb bijna alle Trophies gehad van dit type. Maar heb je elke keer als je een Trophie had gehaald het ook kunne zien linksboven in de hoek dat je hem ook echt hebt gehaald??? En heb je alles ook GOED gedaan? Zo niet: dan klopt het inderdaad dat je geen Trophie kunt krijgen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShaggyBas Geplaatst: 27 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2009 Het is wel eens een keer eerder gebeurd, maar ik weet nie hoe het komt! Heb zelf ook een PS3 en heb bijna alle Trophies gehad van dit type. Maar heb je elke keer als je een Trophie had gehaald het ook kunne zien linksboven in de hoek dat je hem ook echt hebt gehaald??? En heb je alles ook GOED gedaan? Zo niet: dan klopt het inderdaad dat je geen Trophie kunt krijgen... Moet ik dan de hele game opnieuw gaan doen? Of moet ik mijn ps3 laten recetten ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gemertenaar Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 alle races gehad okee dus waarschijnlijk heb je de Boot/heli banen ook gedaan en ook de verschillende type races dus cannonball enzo en dan ook van boot/heli/auto. zoniet dan moet je dat nog doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 Hallo ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik hoef bij gta nog maar 1 trophy en dat is: auf wiedersehen petrovic.Ik heb ALLE race's gehad en ook de modi games. Toch heb ik nog niet de trophy gekregen. Ik heb zowel via de ps3 als via http://socialclub.rockstargames.com/games/...ultiplayer.html gekeken welke race's ik nog moet. Maar ik heb ALLE race's gewonnen. Ik heb de hele lijst 3x gecontroleerd omdat ik aan mezelf begon te twijfelen. Weet iemand hoe dit kan of hebben er meer mensen dit probleem. Ik hoop niet dat ik AL die race's opnieuw moet gaan doen omdat ie 1 misschien niet geregistreerd heeft. (al lijkt me dat ook raar want hij staat wel gewoon ales gewonnen in mijn lijst). Ik hoop dat iemand me kan helpen, dan heb ik meteen de platinum trophy. Groetjes ShaggyBas Ik las pas geleden in een ander topic dat dit een bug in het PS3spel is. Door dit foutje moet je de trophy in één gamesessie halen (dus zonder ook maar één keer uit te loggen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gemertenaar Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 Hallo ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik hoef bij gta nog maar 1 trophy en dat is: auf wiedersehen petrovic.Ik heb ALLE race's gehad en ook de modi games. Toch heb ik nog niet de trophy gekregen. Ik heb zowel via de ps3 als via http://socialclub.rockstargames.com/games/...ultiplayer.html gekeken welke race's ik nog moet. Maar ik heb ALLE race's gewonnen. Ik heb de hele lijst 3x gecontroleerd omdat ik aan mezelf begon te twijfelen. Weet iemand hoe dit kan of hebben er meer mensen dit probleem. Ik hoop niet dat ik AL die race's opnieuw moet gaan doen omdat ie 1 misschien niet geregistreerd heeft. (al lijkt me dat ook raar want hij staat wel gewoon ales gewonnen in mijn lijst). Ik hoop dat iemand me kan helpen, dan heb ik meteen de platinum trophy. Groetjes ShaggyBas Ik las pas geleden in een ander topic dat dit een bug in het PS3spel is. Door dit foutje moet je de trophy in één gamesessie halen (dus zonder ook maar één keer uit te loggen) En ik kan garanderen dat dat niet hoeft, je moet alleen zorgen dat de race bijgeschreven staat in je persoonlijke highscore. Ook helpt voordat je je ps3 afsluit eerst terug gaan naar single player met je telefoontje ipv middelste knop op ps3 inhouden en dan uitzetten. Dan kan het wel zo zijn dat die race niet bijgeschreven wordt.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.