Cr9Productionz Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 als ik met mijn fifa 09 (op xbox360) een GEWONE wedstrijd wil opstarten (dus niet met carriere) loopt ie na 1 seconde in de arena vast . Hetzelfde gebeurt als ik een nieuw speltype coach wil aanmaken maar dan bij het opslaan replies graag Reageren
Thundercover Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Verplaatst naar Consoles & Game Events. >>> Door Ikkes: Verplaats naar Sport >>> Door Thundercover: Whoeps, doe het verplaatsen naar Consoles & Game Events te vaak. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Zit er mischien een kras op de cd, Of is de cd smerig? Want dan begrijp ik het als hij t niet doet. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Is er beschadigde gamedata? Zo ja gewoon verwijderenals dat mogelijk is. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Heb je ooit is iets gedownload voor dat spel. En dan de download niet volledig afgemaakt? Reageren
MrIndependent Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Dit probleem is al verholpen ik ben een vriend van Cr9 en ik had hem aan geraden zijn profiel te verwijderen . en fifa deed het daarna meteen weer dus . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.