Jump to content

GTA san andreas auto's modden

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben op zoek hoe je auto's in GTA san andreas kan modden want op youtube en google enzo heb ik gezocht maar ik vind er niet heel veel waarvan ik kan zeggen dat dat me kan helpen .. ik heb gister de hele dag filmpjes bekeken van mensen die bijvoorbeeld een hummer op ferrari in het spel plaatsten maar ik heb dat dus ook zelf helemaal geprobeert maar ik zie nergens in het spel een hummer rijden ... weet iemand waar ik dan moet kijken !!? alsjeblieft help me want ik kom echt niet verder !!

Geplaatst: (bewerkt)

Ja, want een Duitse site is handiger dan een Engelse site met 3x zoveel mods :cab:

Ik raad je aan om deze tutorial te lezen, daar staat alles uitgelegd. Verder is het wss niet zo heel moeilijk om het Tutorials forum te vinden..

EDIT: Met die Engelse site bedoelde ik natuurlijk http://www.gtagarage.com

Bewerkt: door Bayside
Geplaatst:
Ja, want een Duitse site is handiger dan een Engelse site met 3x zoveel mods :cab:

Ik raad je aan om deze tutorial te lezen, daar staat alles uitgelegd. Verder is het wss niet zo heel moeilijk om het Tutorials forum te vinden..

EDIT: Met die Engelse site bedoelde ik natuurlijk http://www.gtagarage.com

Ik heb een bloedhekel aan die site! GTAInside.com is gewoon de beste site voor mods!!! :tu:

Geplaatst:
Ik ben op zoek hoe je auto's in GTA san andreas kan modden want op youtube en google enzo heb ik gezocht maar ik vind er niet heel veel waarvan ik kan zeggen dat dat me kan helpen .. ik heb gister de hele dag filmpjes bekeken van mensen die bijvoorbeeld een hummer op ferrari in het spel plaatsten maar ik heb dat dus ook zelf helemaal geprobeert maar ik zie nergens in het spel een hummer rijden ... weet iemand waar ik dan moet kijken !!? alsjeblieft help me want ik kom echt niet verder !!

Maar kan je me ook uitleggen per stap HOE ik precies moet modden en hoe ik de auto dan in het spel kan krijgen en waar ik de auto of voertuig ofzo kan vinden ? of spawnen ofzo?

dankje !

Geplaatst:

Als je gewoon auto's wilt modden en je hebt de V2(meest waarschijnlijk) eerst Downgradepatch,

SAMI downloaden en instaleren, een mod(of meerdere) downloaden van een bepaalde site,

SAMI opzetten>Mod Install'en>Selecteer je mod dan hier waar je hem hebt opgeslagen>(eventuele extra mogelijkheden)Geef de mod een naam zodat je hem kan terug vinden in SAM> Install Mod.

Als je geen Carspawner hebt moet je gewoon de gemodde auto zoeken, voila.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...