Jump to content

(te) Lange laadtijden

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo mensen,

Ik heb sinds vrijdag een nieuwe videokaart in mjn PC (Asus EAH4870), en vond het een mooie tijd om eens aan te kloten met de video editor en eens een nieuwe benchmark op te nemen. Alleen kwam ik met beide in de problemen: ze laadde niet. Ik heb echt vijf minuten naar een zwart scherm met loading zitten te kijken, toen het me te lang werd en ik het heb afgesloten. Wat zou hier heb probleem van kunnen zijn? Of is het gewoon mijn geduld?(A) Hopelijk kunnen jullie me helpen.

MvG

Peter

Geplaatst:

converteren duurt lang en het legt ook aan je prossecor

dus messchien heb je een bottleck er in

kan je je systeem ff posten?

Geplaatst:
4 GB DDR3

Intel Core 2 Quad CPU Q9950 @ 2.83 GHz

Daar ligt het dan ook zeker niet aan. Ik denk dat je best eens kan proberen om GTA IV opnieuw te installeren.

Geplaatst:
4 GB DDR3

Daar ligt het dan ook zeker niet aan. Ik denk dat je best eens kan proberen om GTA IV opnieuw te installeren.

Kan ik dan toch mijn savegame behouden op de een of andere manier?

Geplaatst:
4 GB DDR3

Ja, bij de deinstallatie zal het spel vragen of je de opgeslagen data wilt behouden of niet, dan moet je zeggen dat je het wilt behouden. ;)

Geplaatst:
4 GB DDR3

Ja, bij de deinstallatie zal het spel vragen of je de opgeslagen data wilt behouden of niet, dan moet je zeggen dat je het wilt behouden. ;)

Top!

En dan hoef ik verder als het spel weer is geïnstalleerd niets geks te doen?

Geplaatst:
Opnieuw installeren helpt wel!!!

Opnieuw installeren werkt niet bij mij het blijft lang laden zoals ervoor.

Op een ander forum las ik dat iemand een dll filetje vervangde loadscreens_pc.dll maar hij deelde dit bestand niet.

Is er iemand in het bezit van dit dll filetje of weet iemand waar je het kan vinden ??

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...