Jump to content

preorder

Typhoon

Recommended Posts

Als je GTA San Andreas via GTAgames.nl krijg je gewoon alles wat er normaal bij zit.

Je krijgt gewoon het spel op de dag gelevert dat het uit komt (misschien zelfs wat eerder)

Het enige verschil is:

-Via GTAgames.nl preorderen is goedkoper dan winkel

-Je steunt er GTAgames.nl mee omdat een deel van de opbrengst naar onze site gaat.

-Je krijgt het misschien een paar dagen eerder.

Delen op andere websites

Maar door de grote vraag ernaar zal het dan waarschijnlijk ook wel mogelijk zijn dat je hem een paar dagen later krijgt of niet? :unsure: (Dit is overigens niet bedoeld om 't af te zeiken hoor..)

Groetjes Dennis

Delen op andere websites

Maar door de grote vraag ernaar zal het dan waarschijnlijk ook wel mogelijk zijn dat je hem een paar dagen later krijgt of niet?

Iedereen die hem gepreorderd heeft krijgt hem dezelfde dag binnen als ik hem gepreorderd zou hebben. Gaat allemaal snel tegenwoordig.. :)

Delen op andere websites

-Je krijgt het misschien een paar dagen eerder.

VET, dat is wel een groot voordeel :D !!

Helaas, ik heb hem al gereserveerd bij mijn standaart gamewinkel (Swing-In in Nuenen)... maar ik zal er bij de volgende GTA aan denken ;)

:gtasign:

Bewerkt: door Simsfan88
Delen op andere websites

Maar door de grote vraag ernaar zal het dan waarschijnlijk ook wel mogelijk zijn dat je hem een paar dagen later krijgt of niet? :unsure: (Dit is overigens niet bedoeld om 't af te zeiken hoor..)

Groetjes Dennis

ik heb hem gewoon besteld bij b*l.com ik heb hem de 10e thuis al;) voor 1,95 meer.

:D

Delen op andere websites

Groetjes Dennis

ik heb hem gewoon besteld bij b*l.com ik heb hem de 10e thuis al;) voor 1,95 meer.

Het spel komt op de 10e uit.

Als je hem via Gameorder besteld heb je zover ik weet geen verzendkosten als je binnen Nederland woont en maar 1 klein spel besteld.

Delen op andere websites

Groetjes Dennis

Het spel komt op de 10e uit.

Als je hem via Gameorder besteld heb je zover ik weet geen verzendkosten als je binnen Nederland woont en maar 1 klein spel besteld.

Voor zover ik weet zijn de verzendkosten bij gameorder iets van 5,50 euro!

Delen op andere websites

Ok dan! Maar hoe kan je het nou een paar dagen eerder krijgen?

En maken ze geen misbruik van de gegevens die ik in moet vullen? Want dat heb ik namelijk wel eens eerder gehad, dat er gebruikt gemaakt werd van me gegeven d.m.v. telefoontjes etc.. Dit heb ik liever niet. En beter dat hij goedkoper is :D En om 7 uur 's ochtends al in de bus! Dat is helemaal fantastisch :D

Delen op andere websites

Maar hoe kan je het nou een paar dagen eerder krijgen?

Kan niet, 10 juni komt die uit en heb jij hem DIRECT in huis, dus loop je ook niet het risico dat die ineens na een week of 2 is uitverkocht.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...