gta master 1 Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 (bewerkt) Op 1 oktober zijn ze er dan: De PSN Cards! Ze komen in maten van €20,-, €30,- en €50,-. Zelf hebben wij wel een CC maar ik moet altijd veel zeuren tot ik hem mag gebruiken (Waarom heb je hem nodig?, Is het wel veilig?, Je hebt toch al genoeg van die troep? Zeggen mn ouders dan ). Maar vanaf 1 oktober: de release van de PSP GO, kun je ze ook gewoon in de winkel kopen. Ik Heb al een DLC van KIllzone 2, nu kan ik ook BF 1943 kopen . Al maanden lopen de gamers in Europa tegen Sony te zeiken of ze niet met een andere betaalmogelijkheid items uit de Store kunnen kopen. Binnenkort is het dan echt zover, de PlayStation Network pre-paid cards komen naar Nederland toe!Verschillende retailers hebben dit al bevestigd en ik kan uit eigen ervaring zeggen dat dit inderdaad waar is. Ik werk af en toe in een niet nader te noemen gameshop en daar stonden ze ook al op de release lijst! De PSN cards komen er aan!! De magische datum is 1 oktober! Dit is ook de release date voor de PSP Go, dus kan je die nieuwe handheld van je helemaal vol knallen zonder dat je daar zo'n fokkin credit card voor nodig hebt! You gotta love it... De PSN cards komen in verschillende smaken uit met prijzen als 20, 30 en 50 Euro. Nadat je je vreugdedansje hebt gedaan ben ik wel heel benieuwd wat je als eerste gaat unlocken uit de Store...? bron Wat gaan jullie als eerste kopen? Bewerkt: 27 juli 2009 door gta master 1 Reageren
Reinier93 Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Einderlijk Hoef ik niet bij me vader te zeuren om de creditcard. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Ik ga zeker dan de DLC's van saints row 2 kopen. En van Midnight Club: miss ook... Reageren
Bayside Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 (bewerkt) Nu hoef ik mijn vaders CC niet meer te gebruiken Bewerkt: 27 juli 2009 door Bayside Reageren
Gijsso Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Ik heb nog niet zo heel veel van de PSN shop gekocht, maar mijn ma is niet zo'n iemand die gaat zeiken van is het wel veilig. Zei vertouwt mij wel. Maar dit is wel goed nieuws. Nu zullen zeker de verkopen op PSN sterk stijgen. Reageren
Visser23 Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Mooi, dit zal een veel makkelijker betaalmiddel worden voor de Playstation, er zal dus denk ik ook veel meer verkocht worden, wat weer winst betekend voor Sony. Zeker een goede toevoeging. Misschien kan ikzelf dan ook wel wat kopen. Ik heb dus nu geen creditcard, PayPal en dat soort dingen. Dus ik zal het hiermee moeten doen. Ik ben blij dat het dan eindelijk komt Reageren
gta master 1 Geplaatst: 27 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Mooi, dit zal een veel makkelijker betaalmiddel worden voor de Playstation, er zal dus denk ik ook veel meer verkocht worden, wat weer winst betekend voor Sony. Zeker een goede toevoeging. Misschien kan ikzelf dan ook wel wat kopen. Ik heb dus nu geen creditcard, PayPal en dat soort dingen. Dus ik zal het hiermee moeten doen. Ik ben blij dat het dan eindelijk komt Een Paypal account kun je gratis aanmaken . Ik heb er ook één. Reageren
gtafreak321 Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 was al bekend bij mij maar ik word er niet minder blij van!! Reageren
gta master 1 Geplaatst: 27 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 was al bekend bij mij maar ik word er niet minder blij van!! Datum was nog niet bevestigd . Reageren
Dvt Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 (bewerkt) Sony ontkent komst van prepaidkaarten Nieuws | 27 juli 2009 - Volgens verschillende websites zullen de prepaidkaarten voor de PlayStation 3 op 1 oktober verkrijgbaar zijn in Europa. Wij hebben contact gehad met Sony PlayStation en zij ontkennen deze geruchten. Volgens het bedrijf zijn ze wel bezig met het zoeken naar een oplossing voor het downloaden van games van de PlayStation Store zonder dat je in bezit bent van een creditcard. Helaas zullen we nog even moeten wachten op een oplossing. In de Verenigde Staten en Azië gebruiken ze wel al prepaidkaarten. Nou... de prepaidkaarten lijken toch vertraging op te lopen... Bewerkt: 27 juli 2009 door Dvt Reageren
PowerPats Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Jeeeeh kan niet wachten, mijn pa heeft wel een creditcard, maar ik heb hem nooit gevraagd om het te gebruiken. ook geen zin in., dus die ps3 cards zijn wel een uitkomst. Reageren
gtafreak321 Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 het zou toch tegelijk komen met de nieuwe PSP?? dat had ik ervan begrepen toen.. Reageren
.Stan Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 (bewerkt) Slecht nieuws: http://www.insidegamer.nl/bedrijf/ontwikke...oor-de-PS3.html EDIT: Was al gepost Bewerkt: 28 juli 2009 door .Stan Reageren
Zaahed Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Nou ik hoop dat ze wel een goeie oplossing vinden. Ik download dingen meestal van me vriend zoals Call of Duty World at War Map Packs. Maar hij is niet altijd online en ik kan niet alles downloaden wat ik wil. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Vindt ik echt dom dat ze het uitstellen... Hoe je het ook draait of keert PSN-Cards is gewoon de beste oplossing om als betaalwijze te gebruiken in de Playstation Store. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.