riep Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 heb je ook naog andere downloads want op youtube staat een ChevroletBezoek mijn website Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Er zijn meer NL politieauto's op GTAInside.com! Namelijk 3 plus dan nog eens het arrestatieteam! Reageren
Gta Bram Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Als je even verder gezocht had in het modding fora had je gezien dat er al een Nederlandse eenheden mod bestaat. Die is gemaakt door iemand van dit forum maar ik ben de naam vergeten... Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Als je even verder gezocht had in het modding fora had je gezien dat er al een Nederlandse eenheden mod bestaat. Die is gemaakt door iemand van dit forum maar ik ben de naam vergeten... Nederlandse eenheden mod is alleen voor GTA IV en riep bedoelt volgens mij GTA SA, want op GTA Inside staan alleen nederlandse auto mods bij SA... Reageren
bramboy Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 (bewerkt) edit: post weg niet relevant Bewerkt: 29 juli 2009 door bramboy Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 edit: post wegniet relevant weet iemand waar je een nederlandse brandweer kan vinden?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.