Jump to content

Hoe zet ik mijn server online?


AddySnow

Recommended Posts

Hoi, ik weet dat ik het eerder het gevraag maar ik kwam er niet uit.

ik ben naar router http://192.168.1.1 gegaan, ingelogt, toen het ik gezocht naar Firewall NAT, Virtual Server niet gevonden

maar bij Configuratiescherm,Netwerk- en Internet-verbindingen,Windows Firewall,Uitzondering,poort toevoegen gedaan, ik neem aan dat de naam van de poort niet veel uitmaakt alleen de 4 cijfers.

toen heb ik mijn ip voor die cijfers gezet, in samp gezet, en reseltaat (Retrieving info...) 192.168.1.1:16768.

dus werkte niet echt

Link to comment
Delen op andere websites

Configuratiescherm communiceert niet met je router, je MOET het in je router wijzigen. Kan jij niks in je router wijzigen? Dan kan jij je server niet op je eigen computer hosten.

En zoek ook naar dingen verwant aan TCP of UDP.

En over je poort, je zegt zelf dat je maar 4 cijfers kan gebruiken, wat ook zo is, waarom zie ik dan 5 cijfers in je IP? En het beste kun je als poort 7777 nemen, dat is een SA:MP standaard (Weet niet waarom, word altijd bij voorbeelden en eerste servers gebruikt...)

Controleer ook eens je internet snelheid, want indien je te traag internet hebt om een server te kunnen hosten, is het zonde als je al die moeite gaat doen voor niks.

http://www.speedtest.net/ , kies dan een server bij jouw in de buurt, en een server in Japan of ergens anders wat zo ver mogelijk is.

Ga dan uit van 4 MB upload, kan je 100 mensen aan op je server. En zorg ook dat je ping onder de 50 is, voor een beetje smooth gameplay.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...