a-SlayerIQ Geplaatst: 15 juni 2004 Rapport Geplaatst: 15 juni 2004 he hoe stap je in de boeing 737 Reageren
Arjen Geplaatst: 15 juni 2004 Rapport Geplaatst: 15 juni 2004 Ga in het spel - Escape - Options - Controller - Redefine Control - Enter/Exit (je eigen toets) Meestal is het "Enter" of "F" Reageren
Siender Geplaatst: 15 juni 2004 Rapport Geplaatst: 15 juni 2004 hahaha heb je nog nooit gta gespeeld ofzo??? Reageren
8-Ball Geplaatst: 15 juni 2004 Rapport Geplaatst: 15 juni 2004 hahaha heb je nog nooit gta gespeeld ofzo??? Dat maakt toch niks uit? :lol: Reageren
a-SlayerIQ Geplaatst: 15 juni 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2004 jawel maar ik dacht met vliegtuig is het anders maar als ik op het vliegveld ga naar een vliegtuig en druk op enter dan gebeurt er niks Reageren
Joriz Geplaatst: 15 juni 2004 Rapport Geplaatst: 15 juni 2004 jawel maar ik dacht met vliegtuig is het anders maar als ik op het vliegveld ga naar een vliegtuig en druk op enter dan gebeurt er niks Nee maar in die dingen kan je niet vliegen. Reageren
a-SlayerIQ Geplaatst: 15 juni 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2004 ik snap dan niet waar je wel in kan vliegen dat zijn toch boeings :blink: Reageren
Lantyz Geplaatst: 15 juni 2004 Rapport Geplaatst: 15 juni 2004 In boeings kan je niet vliegen. Waar wil je heen met zo'n ding dan?! <_< Je kan wel in Skimmers (= watervliegtuig) vliegen. En als je dan zo perse in zo'n Boeing wilt vliegen moet je een mod downloaden. Reageren
a-SlayerIQ Geplaatst: 15 juni 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2004 heb iik maar kan er niet in in de boeings Reageren
markdoggen Geplaatst: 15 juni 2004 Rapport Geplaatst: 15 juni 2004 als je die mod hebt gedownload kun je in de boeing 737 die de skimmer vervangt dus niet die vliegtuigen op het vliegveld Reageren
Le Freak Geplaatst: 15 juni 2004 Rapport Geplaatst: 15 juni 2004 @ ASlayer Je moet nadat je de mod gedownload hebt, hem openen, uitpakken en installeren. Hoe doe ik dat?? Gewoon de Readme lezen, daar staat in welke files je moet vervangen door andere files. A.U.B. iets duidelijker zijn met je vragen aslayer Reageren
Lantyz Geplaatst: 15 juni 2004 Rapport Geplaatst: 15 juni 2004 En als je hem dan nog niet kunt vinden dan heb je waarschijnlijk nog gee skimmer (makes sence ). De Skimmer krijg je door de missie Dildo Dodo bij de Film Studio te doen. (ik zou eerst die missie doen, en dan pas de mod instaleren. De Skimmer is k*t in het begin, ik wil niet weten hoe een boeing vliegt als je nog nooit in een vliegtuig gezeten hebt :rolleyes: ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.