Jump to content

Draadloos netwerk probleem


Wrieh

Recommended Posts

Ey fopnegertjes. Ik heb sinds vandaag een Draadloze Router aangeschaft. Gewoon handig met laptop enzo.

Eenmaal aangesloten werkt het niet, ik heb nu Modem -> Router met draden Lan 3 -> ADSL Ingang Draadloze Router.

Me laptop heeft een Draadloze Router ontvanger. (Ook vandaag gekocht.). Internet vie de Router Met Draden werkt wel :puh:.

Als ik naar 192.168.1.1 ga zegt die Setup zeg maar dat er iets met de modem is. Ik moet daar tussen 4 opties kiezen: MMODE, T1413, GDMT en Glite. Iemand enig idee welke ik hieruit zou moeten kiezen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ey fopnegertjes. Ik heb sinds vandaag een Draadloze Router aangeschaft. Gewoon handig met laptop enzo.

Eenmaal aangesloten werkt het niet, ik heb nu Modem -> Router met draden Lan 3 -> ADSL Ingang Draadloze Router.

Me laptop heeft een Draadloze Router ontvanger. (Ook vandaag gekocht.). Internet vie de Router Met Draden werkt wel :puh:.

Als ik naar 192.168.1.1 ga zegt die Setup zeg maar dat er iets met de modem is. Ik moet daar tussen 4 opties kiezen: MMODE, T1413, GDMT en Glite. Iemand enig idee welke ik hieruit zou moeten kiezen?

Dus als ik het goed begrijp heb je Modum > wired router > wireless router ? Het idee klinkt mij niet zo goed, om 2 routers op elkaar aan te sluiten, omdat er dan veel dingen met elkaar gaan conflecteren. Probeer eens die router met draaden er tussen uit te halen en sluit de wireless router meteen aan op je modem. Heb je dan nog steeds geen internet of wel?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...