Jump to content

sony vegas problemen dit keer mp4>:[

Recommended Posts

Geplaatst:

dit keer is het geen avi maar mp4>:[

weet iemand wat dit betekend?

voordat ik alle codecs had geinstalleerd met mp4 en avi enzo kon ik mp4 wel importeren maar ging ie laggen enzo en kreeg ik van die blauwe vlekken in me video preview

post-114189-1248716283_thumb.jpg

Geplaatst:

Hij kan het formaat simpelweg gewoon niet lezen. Ik denk dat het het handigste is om online je MP4 filmpje om te zetten naar .avi, daar heeft Vegas over het algemeen geen problemen mee.

Geplaatst:
Hij kan het formaat simpelweg gewoon niet lezen. Ik denk dat het het handigste is om online je MP4 filmpje om te zetten naar .avi, daar heeft Vegas over het algemeen geen problemen mee.

ken jij een goede site die dat kan omzetten maar de kwaliteit niet verminderd?

Geplaatst:

Ik heb dezelfde fouten wanneer ik een YouTube filmpje dat geëncodeert is in de AVC-codec (?) wil importeren in Sony Vegas 8.0c.

Geplaatst:
Ik heb dezelfde fouten wanneer ik een YouTube filmpje dat geëncodeert is in de AVC-codec (?) wil importeren in Sony Vegas 8.0c.

Ik raad je aan om gewoon de FLV te rippen van Youtube en die daarna om te zitten naar .AVI met Mediaconvert, dat werkt altijd (heb het zelf ook vaak gedaan).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...