Jump to content

probleem met sa-mp server

Recommended Posts

Geplaatst:

heey allemaal. ik heb een probleem met mijn eigen server ! ik heb een paar dagen geleden mijn ports geforward en getest. ik was ff bezig met iets en later zag ik dat op samp-server.exe onderin Arc was ingelogd. ik weet niet of mijn server wel in de lijst: internet staat. ik heb gezocht en bij mode mijn server ingetypt maar ik heb mijn eigen server niet in de internet lijst gevonden. mijn hostname is i am legend en mijn ip van mijn server = 192.168.1.6:7777. probeer hem anders uit te proberen als hij nog online is. en geef een seintje als je erin hebt gespeeld.

Geplaatst: (bewerkt)

Rofl, dat IP gaat dus nooit bij ons werken :puh: Dat is het LAN IP adres. Jij zal je eigen server hoogstgewoonlijk ook niet in de internet lijst zien. Dat is heel normaal ;)

Ga naar http:/www.mijnip.nl/ , kopieer dat IP, en daarna je poort erachter. Dat is je Externe IP Adres, die voor anderen is bedoeld. Deze zal bij jouw niet werken, en daarom zie jij je server ook niet in de Internet lijst ;)

Bewerkt: door Remi-X
Rofl, dat IP gaat dus nooit bij ons werken :puh: Dat is het LAN IP adres. Jij zal je eigen server hoogstgewoonlijk ook niet in de internet lijst zien. Dat is heel normaal ;)

Ga naar http:/www.mijnip.nl/ , kopieer dat IP, en daarna je poort erachter. Dat is je Externe IP Adres, die voor anderen is bedoeld. Deze zal bij jouw niet werken, en daarom zie jij je server ook niet in de Internet lijst ;)

87.210.172.46:7777 DIT HEB ik gedaan en er staat (retriefing info). kan je mischien een voorbeeld geven ???

of moet ik poort 8888 doen ofzoiets ???

Bewerkt: door D_v_z
Geplaatst:
heey allemaal. ik heb een probleem met mijn eigen server ! ik heb een paar dagen geleden mijn ports geforward en getest. ik was ff bezig met iets en later zag ik dat op samp-server.exe onderin Arc was ingelogd. ik weet niet of mijn server wel in de lijst: internet staat. ik heb gezocht en bij mode mijn server ingetypt maar ik heb mijn eigen server niet in de internet lijst gevonden. mijn hostname is i am legend en mijn ip van mijn server = 192.168.1.6:7777. probeer hem anders uit te proberen als hij nog online is. en geef een seintje als je erin hebt gespeeld.

okee nu gaan ik zoveel mogelijk info plaatsen. ik heb mijn port geforward op 87.210.172.46:2020. dat moet toch voor een sa-mp server. maar dan zegt mijn port checker: the port is not open or onreachable. maar als ik dit ip doe: 192.168.1.236:2020 dan staat er your port is open en dan tiep ik dit ip in bij sa-mp en dan is hij goed (dus er staat niet retriefing info) maar dan zoek ik dit ip in de internet lijst maar ik kan hem niet vinden. dus

kan je mischien wat meer info geven ???

Lezen is moeilijk hè.

Bewerkt: door Big Boss

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...