rdewit Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Welke wapens raden jullie aan voor de missie Dobberman? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Alle wapens zijn goed genoeg maar toch zou je het best met het zwaarste wapen dat je hebt schieten . Reageren
hippiebus Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Een M4 of SMG (dus gewoon iet met fastfire) Reageren
JoddoJordy Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Ik heb het gewoon met een SMG gedaan, maar met M4 kan het ook heel goed. Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Wat jezelf het beste vind Reageren
Nissan Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Sowieso GEEN pistool. Op het dak van Sweet kun je een Tec-9 vinden. En je kan bij de Ammu-Nation een Micro SMG kopen. Koop die. Die is goed genoeg voor deze missie. Na deze missie kun je territoria overnemen om AK-47's te krijgen . Reageren
benhelsloot Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 ik zelf gebruikte de uzi en het geweer Reageren
The Brasco Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Deze missie is vry makkelyk, aangezien ze eerst met honkbalknuppels, daarna met pistolen en daarna met uzi's komen. Het is makkelyk te doen met een uzi, maar om t nog simpeler te maken zou ik een SMG kopen. Om veel kogels te krygen by de SMG, maar toch geld te besparen: koop veel Tec-9 kogels en daarna 1 keer de SMG. Aangezien de kogels van hetzelfde kaliber zyn, heb je dus veel kogels voor de SMG. Reageren
Doggi Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 ik zelf heb het met een micro-SMG gedaan vooral laag blijven en achter iets shuilen,dan zie jij ze maar zij jou niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.