MegaPilot Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 (bewerkt) Hey jongens. Hoe snel download/upload ik nou echt? Dit topic brengt me nogal in de war. Gegevens die je (eventueel) nodig hebt: Overigens is dit heel raar, m'n internet wordt sneller met de maanden bij die Speedtest.. Dit is mijn abonnement bij Telenet: Expressnet ; €42,91 per maand.Supersnel internet voor wie regelmatig of met het hele gezin het internet wil beleven. Je verkent het internet zonder grenzen. Je downloadt met een snelheid van 15 Mbps. Je verstuurt en ontvangt maandelijks tot 25 GB aan gegevens. Je gaat met 2 computers of spelconsoles online. Je hebt 4 mailboxen die gratis beveiligd zijn tegen virussen en spam. Je krijgt 50 MB webruimte voor je eigen website. Inclusief gratis opleiding. Activeringskost: € 50. En in m'n laptop zit er een netwerkkaart tot 54 Mbs ofzo, en het is dus draadloos internet. Alvast bedankt. Groetjes, MP. Bewerkt: 27 juli 2009 door MegaPilot Reageren
Flitskikker Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Je download met een snelheid van 1,76 MegaBytes per seconde. Je download met een snelheid van 0,09 MegaBytes of 90 KiloBytes per seconde. Duidelijk? Mvg, Flitskikker Reageren
MegaPilot Geplaatst: 27 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Waarom deel jij door 8? Bedankt heh. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Een byte bestaat uit 8 bits. "Byte" komt van "By Eight". Nullen en enen zijn bits. Een groep van 8 nullen en enen is een byte. Internetproviders laten altijd hun snelheid zien in Megabits (Mb). Om het dus om te rekenen naar MegaBytes (MB), moet je door 8 delen. Mvg, Flitskikker Reageren
MegaPilot Geplaatst: 27 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Oh, ik snap het... Dankje! Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 tering jullie hebben mzzl mijn max is 180kb download :S heb je he als je internet over je telefoon heb met een splitter :S platteland dan heb je dat gelukkig hebben we al 5 jaar lang geen inbel lijn meer wat had ik daar een hekel aan! zou er een snellere optie zijn? om sneller te downloaden? Reageren
Wrieh Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Ik woon ook op het platteland en heb 400 KBPS. Reageren
Medal_Crusader Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 me internet is nog steeds niet goed , maar weer bellen het word nu 50 MB te zijn Reageren
Thundercover Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Houd altijd het verschil tussen Mb (Megabit) en MB (Megabyte) in de gaten. Het kan - zeker bij internetsnelheden - nog wel eens verwarring opleveren doordat aanbieders de snelheid in Mb geven en je computer bij een download in MB. MegaPilot heeft antwoord op z'n vraag gekregen. Hoe snel jouw internet is, kan je laten zien in dit topic. Reageren
.Senne Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 (bewerkt) Stop eens met klagen, moet je mijn snelheid zien. EDIT: oops, sorry Thunder. :$ Bewerkt: 28 juli 2009 door senneken Reageren
GTA Monster Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 Je download met een snelheid van 1,76 MegaBytes per seconde.Je download met een snelheid van 0,09 MegaBytes of 90 KiloBytes per seconde. Duidelijk? Mvg, Flitskikker Ubertrage internet pakket hebben wij ook, je download met maar 600Kbps (!!!). Telenet = vuile naaiers Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 Dat dacht ik al, omdat mijn torrents nooit over de 600 kb/ps zijn gegaan.. Reageren
thomas1010 Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Hey jongens. Hoe snel download/upload ik nou echt? Dit topic brengt me nogal in de war. Gegevens die je (eventueel) nodig hebt: Overigens is dit heel raar, m'n internet wordt sneller met de maanden bij die Speedtest.. Dit is mijn abonnement bij Telenet: Expressnet ; €42,91 per maand.Supersnel internet voor wie regelmatig of met het hele gezin het internet wil beleven. Je verkent het internet zonder grenzen. Je downloadt met een snelheid van 15 Mbps. Je verstuurt en ontvangt maandelijks tot 25 GB aan gegevens. Je gaat met 2 computers of spelconsoles online. Je hebt 4 mailboxen die gratis beveiligd zijn tegen virussen en spam. Je krijgt 50 MB webruimte voor je eigen website. Inclusief gratis opleiding. Activeringskost: € 50. En in m'n laptop zit er een netwerkkaart tot 54 Mbs ofzo, en het is dus draadloos internet. Alvast bedankt. Groetjes, MP. Ik heb die zelfde pakket bij telenet en ik heb die test ook gedaan dat is de resultaat Reageren
GTA Monster Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Uhh, dit leg ik iedere dag uit aan tientallen mensen op tientallen forums / dag, maargoed, hier het verhaaltje: NIET PINGEN NAAR EEN SERVER DIE 150KM VAN JE NETWERK LIGT Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Pardon? Brussel/Mechelen is redelijk dicht bij mij hoor? Nouja, het ligt 100% aan Telenet dat m'n downloads nooit hoger dan 600 kb/ps gaan. Naaiz0rz. Schande dat ze niet aangeklaagd worden! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.