tinyq Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 (bewerkt) hallo mensen, ik heb een probleempje namelijk ik heb asi loader (waarmee je asi scripts kunt laden in gta 4) maar iedere keer als ik dan launchgtaIV.exe uitvoer als admin (volgens instructies) dan werkt gta 4 opeens niet meer... hij is wel compactible met gta IV want heb hem gepatcht tot 1.0.3 en de asi loader is ook bedoeld voor 1.0.3------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ok ik heb het probleem met de asi loader weten op te lossen maar nu zie ik geen veranderingen in het spel terwijl de mod wel geladen is:S weet iemand wat hier aan de hand is? ps log file zit in bijlage bedankt alvast asilog.txt Bewerkt: 28 juli 2009 door tinyq Reageren
wesley123 Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 ik vermoed een fout in het spel zelf, reinstall en installeer dan de asi loader op een verse gta4 installatie(met patch 3 natuurlijk) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.