Jump to content

Ik krijg geen missies en opdrachten meer


leon22

Recommended Posts

Yow Peeps!

Ik krijg al sinds 3 dagen geen opodrachten meer.

Dit gebeurde na de missie ''photo shoot ''

Ik heb echt alles al geprobeerd en word er frustrerend van en sta op het punt het spel weg te zetten.

Ik heb al van meerdere gelezen dat die er ook last van hebben, maar nooit gelezen of dat ook opgelost is bij deze gene.

Ik heb het volgende al geprobeerd:

- Ik heb elk contactpersoon in mijn telefoonlijst gebeld, niemand nam op.

- Ik heb zijmissies gedaan van Michelle (die is overigens boos op me, wanneer komt dat nou eens goed?)

- Ik heb zijmissies gedaan van mijn neef

- ik heb een aantal random characters ontmoet en voltooid

Alleen kan ik volgends mij nog geen auto's stelen voor stevie, ik heb mijn sms geschiedenis al nagekeken, en daar staat niks tussen, misschien omdat ik nog maar op 27% zit?

Ik hoop erg dat er iemand met een helpende oplossing komt, want het spel verder is super.

Alvast bedankt !

Leon

Bewerkt: door leon22
Link to comment
Delen op andere websites

Al op je map gekeken of er geen icoon ontbreekt? Of heb je per ongeluk in alle snelheid een telefoontje gehad en snel weggedrukt, want meestal komt Hostile Negotiation na deze missie, in elk geval na zo een playboy-missie ofzo, of moet je in Broker/Bohan/Dukes nog een missie doen?

Dat je geen autos van Stevie nog kan stelen klopt volgensmij wel, dat komt pas later.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die missie van de photo shoot dat je een foto moet maken en doorzenden via je mobiel al gedaan en goed voltooid.

Hierna is er gewoon geen missie meer gekomen, er staat niks geen teken meer op de kaart en ik heb ook geen telefoontjes gekregen, of gemist, en heb iedereen al nagebeld.

Ik heb inderdaar nog niet die missie gekregen die '' the holland play'' heet waarbij je volgends mij of dwayne of playboy x moet doden.

Ook als ik, zoals je al zei, die gasten opbel nemen ze NIET op !

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet naar het internet café gaan en daar moet je je E-mails bekijken .

Van brucie .

je moet aoto's gaan pakken voor hem en dan krijg je money

Ofwel heb je je spel al uitgespeelt :D

Dat ''MOET'' niet om verder te gaan met de andere missies.

Link to comment
Delen op andere websites

Een leuke tip om mijn mail te lezen en de auto's voor Brucie te stelen, maar ik krijg nog steeds geen missies meer.

Ik ben ermee gestopt, heb 3 dagen full-time gespeeld en allemaal zijmissies gedaan!

Iedereen evengoed bedankt voor het meedenken en de snelle reacties.

Erg slecht van Rockstars.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je al een belletje gehad van een Unkown Caller (U.L. Paper)?

Francis McReary komt volgensmij ook bij deze missies opdagen, heb je van hem ook een belletje gehad? Of van een andere McReary? als Unknown Caller?

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm volgends mij niet,

Ik heb die missie met die unknown person (dat vraagteken) wel missies gehad, maar die McReary zegt me niet !

En ookal ben ik wel gebeld door die lullo's, het komt toch niet meer goed?

Ik ben al 3 dagen zijmissies aan het doen, aan het bowlen, daten, darten, ik krijg gewoon geen missies meer.

Link to comment
Delen op andere websites

En ookal ben ik wel gebeld door die lullo's, het komt toch niet meer goed?

Euhm, heb je de missie's al moeten doen dat je de Maverick(helikopter) moest stelen?

Want dan was die 'lullo' ULP voor de volgende missie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...