mosweg Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 (bewerkt) Ik had een Wanted command gemaakt, en die wanted steren werkten perfect. alleen wil ik dat het word /wanted [playerid] Ik heb dit nu: if(strcmp(cmd, "/wanted", true) == 0) { GetPlayerName(playerid, playername, sizeof(playername)); Wanted = GetPlayerWantedLevel(playerid); if(Wanted == 0) { SetPlayerWantedLevel(playerid,1); } if(Wanted == 1) { SetPlayerWantedLevel(playerid,2); } if(Wanted == 2) { SetPlayerWantedLevel(playerid,3); } if(Wanted == 3) { SetPlayerWantedLevel(playerid,4); } if(Wanted == 4) { SetPlayerWantedLevel(playerid,5); } if(Wanted == 5) { SetPlayerWantedLevel(playerid,6); } return 1; } Het geld nu alleen maar voor jezelf, Hoe kan ik het voor iemand ander [playerid] laten gelden? Bewerkt: 27 juli 2009 door mosweg Reageren
Remi-X Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 (bewerkt) public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { new cmd[128], idx; cmd = strtok(cmdtext, idx); if(strcmp(cmd, "/wanted", true) == 0) { new tmp[128]; tmp = strtok(cmdtext, idx); if(strlen(tmp) == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR, "USAGE: /wanted [playerid]"); SetPlayerWantedLevel(playerid, GetPlayerWantedLevel(playerid) + 1); SendClientMesage(playerid, COLOR, "You have changed someone's wanted level!"); return 1; } return 0; } @Hieronder: Owja, foutje Bewerkt: 28 juli 2009 door Remi-X Reageren
mosweg Geplaatst: 28 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 ik krijg dan deze errors: error 047: array sizes do not match, or destination array is too small en dat gaat over: cmd = strtok(cmdtext, idx); tmp = strtok(cmdtext, idx); Maar bij andere filersripts heb ik: new cmd[256] in plaats van: new cmd[128] en als ik die doe dan geeft hij geen errors aan, Maar ingame als ik in mijn lege server /wanted 7 doe dan krijg ik de wanted sterren, komt dat omdat ik een speler deed die niet in de server zat? Gathet met echte spelers dan wel goed? Reageren
mosweg Geplaatst: 28 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Opgelost, Om de server te laten weten dat het voor een ander is: if(strcmp(cmd, "/wanted", true) == 0) { tmp = strtok(cmdtext, idx); giveplayerid = strval(tmp); if(strlen(tmp) == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "USAGE: /wanted [playerid]"); SetPlayerWantedLevel(giveplayerid, GetPlayerWantedLevel(playerid) + 1); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "You have changed someone's wanted level!"); return 1; } Wat veranderd werd: giveplayerid = strval(tmp); SetPlayerWantedLevel(giveplayerid, GetPlayerWantedLevel(playerid) + 1); Reageren
Remcconen Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 GetPlayerWantedLevel(playerid) + 1); Hier moet je playerid ook vervangen. Reageren
mosweg Geplaatst: 28 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 GetPlayerWantedLevel(playerid) + 1); Hier moet je playerid ook vervangen. Bedankt, Die was ik vergeten, Omdat ik het op mezelf en niet actieve spelers uitteste werkte hij wel, mijn wantedsterren +1 maar het moet inderdaad GetPlayerWantedLevel(giveplayerid) + 1); Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.