Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik had een Wanted command gemaakt, en die wanted steren werkten perfect.

alleen wil ik dat het word /wanted [playerid]

Ik heb dit nu:

if(strcmp(cmd, "/wanted", true) == 0)
 {
 GetPlayerName(playerid, playername, sizeof(playername));

	Wanted = GetPlayerWantedLevel(playerid);

	if(Wanted == 0)
	{
	SetPlayerWantedLevel(playerid,1);
	}
	if(Wanted == 1)
	{
	SetPlayerWantedLevel(playerid,2);
	}
	if(Wanted == 2)
	{
	SetPlayerWantedLevel(playerid,3);
	}
	if(Wanted == 3)
	{
	SetPlayerWantedLevel(playerid,4);
	}
	if(Wanted == 4)
	{
	SetPlayerWantedLevel(playerid,5);
	}
	if(Wanted == 5)
	{
	SetPlayerWantedLevel(playerid,6);
	}
	return 1;
}

Het geld nu alleen maar voor jezelf,

Hoe kan ik het voor iemand ander [playerid] laten gelden?

Bewerkt: door mosweg
Geplaatst: (bewerkt)

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
new cmd[128], idx;
cmd = strtok(cmdtext, idx);

if(strcmp(cmd, "/wanted", true) == 0)
{
	new tmp[128];
	tmp = strtok(cmdtext, idx);

	if(strlen(tmp) == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR, "USAGE: /wanted [playerid]");

	SetPlayerWantedLevel(playerid, GetPlayerWantedLevel(playerid) + 1);
	SendClientMesage(playerid, COLOR, "You have changed someone's wanted level!");
	return 1;
}
return 0;
}

@Hieronder: Owja, foutje :puh:

Bewerkt: door Remi-X
Geplaatst:

ik krijg dan deze errors:

error 047: array sizes do not match, or destination array is too small

en dat gaat over:

cmd = strtok(cmdtext, idx);

tmp = strtok(cmdtext, idx);

Maar bij andere filersripts heb ik: new cmd[256] in plaats van: new cmd[128]

en als ik die doe dan geeft hij geen errors aan,

Maar ingame als ik in mijn lege server /wanted 7 doe dan krijg ik de wanted sterren, komt dat omdat ik een speler deed die niet in de server zat? Gathet met echte spelers dan wel goed?

Geplaatst:

Opgelost,

Om de server te laten weten dat het voor een ander is:

if(strcmp(cmd, "/wanted", true) == 0)
{
	tmp = strtok(cmdtext, idx);
giveplayerid = strval(tmp);
	if(strlen(tmp) == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "USAGE: /wanted [playerid]");

	SetPlayerWantedLevel(giveplayerid, GetPlayerWantedLevel(playerid) + 1);
	SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "You have changed someone's wanted level!");
	return 1;
}

Wat veranderd werd:

giveplayerid = strval(tmp);

SetPlayerWantedLevel(giveplayerid, GetPlayerWantedLevel(playerid) + 1);

Geplaatst:
GetPlayerWantedLevel(playerid) + 1);

Hier moet je playerid ook vervangen.

Bedankt,

Die was ik vergeten,

Omdat ik het op mezelf en niet actieve spelers uitteste werkte hij wel, mijn wantedsterren +1 maar het moet inderdaad

GetPlayerWantedLevel(giveplayerid) + 1);

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...