Fedmas Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 (bewerkt) Yoow Over mij Ik ben Fedde, 14 Jaar uit Goes. Mijn hobby's zijn gamen, designen, en mountainbike. Ik doe deze casemod voor de lol, en ik heb er alle tijd voor. Dit wordt mijn eerste casemod. Over de casemod Idee Het idee is om met niet te veel geld een mooie case te maken. Ik heb 2 hoofdkleuren, namelijk Zwart en Blauw. Ik wil geen watercooling, omdat dat gewoon te duur is. Ik heb nog testhardware liggen, maar verwacht daar niet te veel van.. Planning To do: - Spuiten (Zwart) - Nieuw Front - Window maken - Fans plaatsen - Fancontroller - ?? Some Pics hier komt blauw plexi voor. Stuff die erbij zat Mvg, Fedmas Last update: Bewerkt: 24 augustus 2009 door Fedmas Reageren
pimios Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Koop die scythe kama bay NIET. Die speaker geeft slecht geluid. Koop beter een goede boxen. Reageren
Fedmas Geplaatst: 28 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Hmm, Zijn er geen goede voor in de pc? Want da leek mu wel vet ;P Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Succes met je casemod! En waar ga je de spullen bestellen? Reageren
Fedmas Geplaatst: 28 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 (bewerkt) Weet ik nog niet, als iemand goede winkel heeft, houd ik me aanbevolen. Ik ben nu bezig met window ( Ga zo uitzagen ) Foto's komen! Dat mislukte dus.. Morgen opnieuw Bewerkt: 28 juli 2009 door Fedmas Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Freezinghardware is een goede casemodshop. Hun levering is ook erg snel. Reageren
Exoit Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Heel veel succes met je case mod! Veel zin om het eindresultaat te zien! Reageren
F1Master007 Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 hehe je gaat eindelijk beginnen. Reageren
Medal_Crusader Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 modding van pc is nooit goedkoop er altijd weer iets wat je leuk of ziet en erin wil gooien... Reageren
Fedmas Geplaatst: 29 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 (bewerkt) Heb geen haast. Vanmiddag uitzagen (A) Zoek nog vette Fans :O en andere dingen.. Ik houd me aanbevolen. @F1master: Je zou nog komen helpe ^^ Bewerkt: 29 juli 2009 door Fedmas Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 En als je de binnenkant van de case gaat schuren, kan je dat het beste doen met schuurpapier met korrel 400 - 600. Reageren
Fedmas Geplaatst: 29 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 (bewerkt) Update #1: Alleen de binnenkant nog schuren, dan ben ik klaar met schuren. Zaterdag gaat de lak erop. Binnenkort ga ik plexi bestellen voor front en voor window. Window afgetekend. Wordt vanmiddag uitgezaagd. Afgetekend Heb grondverf gekocht, Moet nog ff late checke of allus goed is, want deat weet ik nog niet ;P Tot zover een mini update. Bewerkt: 29 juli 2009 door Fedmas Reageren
F1Master007 Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Update #1:Alleen de binnenkant nog schuren, dan ben ik klaar met schuren. Zaterdag gaat de lak erop. Binnenkort ga ik plexi bestellen voor front en voor window. Window afgetekend. Wordt vanmiddag uitgezaagd. plaatje Afgetekend Heb grondverf gekocht, Moet nog ff late checke of allus goed is, want deat weet ik nog niet ;P Tot zover een mini update. je hebt toch ook een ontwerp? laat die ff zien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.