Jump to content

Casemod: Fedmas

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

sirius-2.png

Yoow

Over mij

Ik ben Fedde, 14 Jaar uit Goes. Mijn hobby's zijn gamen, designen, en mountainbike. Ik doe deze casemod voor de lol, en ik heb er alle tijd voor. Dit wordt mijn eerste casemod.

Over de casemod

Idee

Het idee is om met niet te veel geld een mooie case te maken. Ik heb 2 hoofdkleuren, namelijk Zwart en Blauw. Ik wil geen watercooling, omdat dat gewoon te duur is. Ik heb nog testhardware liggen, maar verwacht daar niet te veel van..

Planning

To do:

- Spuiten (Zwart)

- Nieuw Front

- Window maken

- Fans plaatsen

- Fancontroller

- ??

Some Pics

casemodviewside.png

front.png

back.png

front1.png

hier komt blauw plexi voor.

stuff.png

Stuff die erbij zat

Mvg,

Fedmas

Last update:

Bewerkt: door Fedmas

Weet ik nog niet, als iemand goede winkel heeft, houd ik me aanbevolen. Ik ben nu bezig met window ( Ga zo uitzagen )

Foto's komen!

Dat mislukte dus.. Morgen opnieuw

Geplaatst:

modding van pc is nooit goedkoop er altijd weer iets wat je leuk of ziet en erin wil gooien...

Heb geen haast.

Vanmiddag uitzagen (A)

Zoek nog vette Fans :O en andere dingen.. Ik houd me aanbevolen.

@F1master: Je zou nog komen helpe :@ ^^

Geplaatst:

En als je de binnenkant van de case gaat schuren, kan je dat het beste doen met schuurpapier met korrel 400 - 600. ;)

Update #1:

Alleen de binnenkant nog schuren, dan ben ik klaar met schuren. Zaterdag gaat de lak erop. Binnenkort ga ik plexi bestellen voor front en voor window. Window afgetekend. Wordt vanmiddag uitgezaagd.

window.png

Afgetekend :)

Heb grondverf gekocht, Moet nog ff late checke of allus goed is, want deat weet ik nog niet ;P

Tot zover een mini update.

Geplaatst:
Update #1:

Alleen de binnenkant nog schuren, dan ben ik klaar met schuren. Zaterdag gaat de lak erop. Binnenkort ga ik plexi bestellen voor front en voor window. Window afgetekend. Wordt vanmiddag uitgezaagd.

plaatje

Afgetekend :)

Heb grondverf gekocht, Moet nog ff late checke of allus goed is, want deat weet ik nog niet ;P

Tot zover een mini update.

je hebt toch ook een ontwerp? laat die ff zien.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...