Cabyon Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 (bewerkt) Hierbij open ik een topic over Mama Appelsap. Menig jong Nederland kent het fenomeen onderhand wel, maar voor onze zuiderburen zal dat anders liggen. Mama Appelsap zijn Nederlandse teksten in Engelse liedjes. Het hoeven niet persee in het Engelse als het maar in andere talen dan in het Nederlands en Vlaams wordt gezongen. Voor meer Mama Appelsapjes: Klik Overigens zijn er nog twee liedjes die wel helemaal Nederlands lijken: Wes - Alane Onbekend artiest - Broek aan Laars Als jullie een Mama Appelsap hebben gevonden, kun je dat hier posten, dan zet ik hem in de hoofdpost. Titel: Wanneer hoor je het? Filmpje: Overnemen en posten. Have fun! En hou het aub wel netjes. ------------------------- Titel: Bob Sinclar - What I Want By Fireball Wanneer hoor je het? Het eerst bij 0:36 - Sex met een man dat doen wij niet. Titel: Kaoma - Lambada Wanneer hoor je het? Aan het begin Titel: Kanye West - Goldigger Wanneer hoor je het? Aan het begin Titel: Junior Track - E Samba Wanneer hoor je het? vanaf het begin - ''zeg ga mee naar zee, doe sandalen aan, (kezal aan)'' Titel: Men at Work - Land Down Under Wanneer hoor je het? 0:00 tm 0:17 Titel: Chumbawamba - Tubthumping Wanneer hoor je het? Bij de 12 sec. Bewerkt: 29 juli 2009 door Cabyon Reageren
Sentasi Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Titel: Bob Sinclar - What I Want By Fireball Wanneer hoor je het? Het eerst bij 0:36 - Sex met een man dat doen wij niet. Filmpje: Reageren
T@rget Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Titel: Bob Sinclar - What I Want By FireballWanneer hoor je het? Het eerst bij 0:36 - Sex met een man dat doen wij niet. Filmpje: YouTube Filmpje Lmao idd dat hoor ik ook Deze dan, het eerste wat hij zegt 'Ik zat alleen in een vuile kameel' Reageren
gtafreak321 Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 titel: chumbawamba - tubthumping wanneer hoor je het: bij de 12 sec lied: http://www.youtube.com/watch?v=fm4iU0yx9GY Reageren
TZG Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 (bewerkt) Jij zit te twijfelen! Waar is toch dat zebrahondje voor? Bewerkt: 29 juli 2009 door GTA4gamer Reageren
djcas Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Titel: junior jack - E samba Wanneer hoor je het?vanaf het begin - zeg ga mee naar zee, doe sandalen aan , (kezal aan) Filmpje: Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 (bewerkt) Titel: Bob Sinclar - What I Want By FireballWanneer hoor je het? Het eerst bij 0:36 - Sex met een man dat doen wij niet. Filmpje: YouTube Filmpje Lmao idd dat hoor ik ook Deze dan, het eerste wat hij zegt 'Ik zat alleen in een vuile kameel' Klopt niet want hij zegt aan t begin in het engels. ''Traveling in a fried-out combie'' ruig vertaald: Reizen in een gefrietuurde kombie. Bewerkt: 1 augustus 2009 door Honkbal95[NL] Reageren
Bayside Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 Wat snap jij niet aan dit topic? Het gaat er niet om wat het betekend als je het vertaald, maar hoe het klinkt in het Nederlands.. je hoort wel degelijk 'Ik zat alleen in een vuile kameel'. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 (bewerkt) lama heb het fout -.- luisterde nog een keer goed en aan het begin dat die gozer op zijn flesjes zit te rammen hoor je het wel. weer fout -.- snap het topic al Bewerkt: 1 augustus 2009 door Honkbal95[NL] Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 *bump* :$ Titel:Nirvana -smells like teen spirit. titel: Dexy's midnight runners-Come on eilien tijd: 0:22 word gezegd'' ik wil een lolly'' titel:King - Love and Pride tijd: 0:14 word gezegd ''jeugjournaal '' Titel: The clash-Rock the cashbah Tijd: 0:50 word gezegd ''fuck the kestman'' Reageren
Wrieh Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 op 2:37 zegt ze Mijn moeder die nooit zong xD Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 (bewerkt) Bob Marley - Could you be loved Ongeveer bij 3:30 hoor je theezakje achter elkaar Bewerkt: 18 augustus 2009 door Metal-Bullets Reageren
Djmaddox Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 (bewerkt) edit: nvm, laat maar Bewerkt: 30 augustus 2009 door Djmaddox Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Titel: Day 'n' Nite Wanneer hoor je het? 1:50 Filmpje: Je hoordt: "de Penisdief!" Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.