peppie132 Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 halloo allemaal, ik ben bezig in 3ds max maar nu wil ik een staafje kopieëren maar ik weet niet welke sneltoetsen dat zijn of dat het niet kan. kan iemand me hierbij helpen want ik kom er niet meer uit. alvast bedankt Reageren
joppie Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 (bewerkt) Ik dacht gewoon op het pijltje naar bijvoorbeeld rechts en dan slepen en de shift ingedrukt houden. Dan komt er een tweede 'staafje' en verschijnt er een scherm waarin je de hoeveelheid kopieën moet invullen maar daar kun je volgens mij gewoon op ok klikken. dit was trouwens wel zo bij ons op school (3DS Max 8 ) Bewerkt: 28 juli 2009 door joppie Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Zie ik dubbel? Want ik zie nog een post. Reageren
peppie132 Geplaatst: 28 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Ik dacht gewoon op het pijltje naar bijvoorbeeld rechts en dan slepen en de shift ingedrukt houden.Dan komt er een tweede 'staafje' en verschijnt er een scherm waarin je de hoeveelheid kopieën moet invullen maar daar kun je volgens mij gewoon op ok klikken. dit was trouwens wel zo bij ons op school (3DS Max ik heb 3ds max desgin 2009 is dat hetzelfde?? Reageren
joppie Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 (bewerkt) Geen idee, want dit is Design... Wij hebben gewerkt met gewoon 3DS Max 8... Bewerkt: 28 juli 2009 door joppie Reageren
cripsleader Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 oke lukt het ene beetje nu peppie ik ga f verder met de mod f kijken wat er nog meer veranderd kan worden of erin gezet kan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.