matthijsvz Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2009 Ik heb een vraagje. Op dit forum hebben jullie het vaak over van die plaatsen zoals Fun Fair, Mainland enz. maar hoe weten jullie waar al die plaatsen zitten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2009 Die weten we gewoon liggen, of we kijken op WikiGta , mocht je het niet weten, kijk hier dan op. Makkelijke link is [VCS: WalkTrough]. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2009 (bewerkt) @ hierboven: link doet het niet.. of nog beter waar is de link? WikiGTA pagina: Handige locaties (GTA Vice City Stories) @ hieronder: Ok, sorry wist ik niet. Ik dacht dat er stond: klik dan hier op. Bewerkt: 28 juli 2009 door joppie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2009 @ hierboven: link doet het niet.. of nog beter waar is de link? WikiGTA pagina: Handige locaties (GTA Vice City Stories) Ik bedoel er gewoon mee dat hij rechtsvanonder kan kiezen VCS: Walkrhtough, dan komt hij dircet op de site terecht . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2009 Soms is het ook gewoon zo dat je uit ervaring in het spel die locaties leert. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2009 Ligt eraan hoe leuk je het spel vind. Laat VCS nou net mijn favo GTA zijn . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.