Jump to content

gta3 verboden in Japan

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind het eigelijk wat ouderwets van Japan

zij weten toch ook dat GTA3 revolutionair is

maar ik kan het goed begrijpen voor die kindjes van 5-12 jaar

Geplaatst:

haha ik vindt t egt nerges op slaan :puh:

enne alsof iemand nu nog GTA III koopt,

ieder1 is in de san andreas hype :D

Geplaatst:
preutse japanners <_<

ik vind zelf dat je moet beslisse of je t wil kope of niet en niet een regering

Oké, dus een regering mag niet eens bepalen wat er verkocht wordt in een land. Waarom zijn er dan niet gewoon winkels waar je alle soorten wapens kunt kopen, dat is net zoiets, of wiet en rommel, niet alleen bij coffeeshops, nee gewoon overal. En kernwapens, nu 2 halen 1 betalen, bij 5 55% korting, zie je het zitten. Ik vind het hartstikke goed, al is GTA3 dan wel geen dírect wapen, als je zie wat soms de gevolgen zijn van verkeerde computerspellen en films hebben ze groot gelijk. Stom dat daar geen regels voor zijn, spellen als Doom, snap je zélf als je het alleen al aan het maken bent dat je verkeerd bezig bent. Als er dan ook nog jongens komen die het in de realiteit gaan brengen waar alles hetzelfde is behalve "retry" en bij options "hard-medium-easy" zijn ze helemaal gestoord dat er geen verbod op zulke spellen komen.

Geplaatst:

Wat een prutsers, alleen gta 3 <_< Iemand van 18 kan net zo goed gta na doen als een kind van 14. En hij heeft miss nog een auto ook? Kan hij mooi mensen overhoop gaan rijden. Pff iedereen moet zijn verstand eens gebruiken en onder ogen zien dat een game niet de realiteit is. Mensen die zo iets na gaan doen daar klopt iets niet bij, want je moet jezelf toch kunnen beheersen. En owja, zouden films dan ook verboden moeten worden? Wat in films kan kunnen de mensen ook nadoen. Vind 't maar beetje overdreven hoor.

Geplaatst:

1. die japaners zijn er een beetje erg laat mee, nu zelfs san andreas al uit is...

2. gta 3 verboden? dat spel is helemaal niet zo grof.. er zijn veel grofere games zoals manhunt, the puisiner enzo,, en bij mijn weten is the psuiners nergens op de wereeld verboden

Geplaatst:
1. die japaners zijn er een beetje erg laat mee, nu zelfs san andreas al uit is...

2. gta 3 verboden? dat spel is helemaal niet zo grof.. er zijn veel grofere games zoals manhunt, the puisiner enzo,, en bij mijn weten is the psuiners nergens op de wereeld verboden

maar nu komt ie pas uit in Japan hé :D

Geplaatst:
maar nu komt ie pas uit in Japan hé :D

Nee, Japan verbiedt het nu pas om spellen te verkopen aan personen onder de 18 jaar.

Geplaatst:
GTA III werd in september 2003 uitgegeven in Japan, en heeft sindsdien al 350 000 exemplaren verkocht.

even voor de duidelijkheid (voor MClaw)

GTA 3 kwam pas eind 2003 in Japan uit

Zolang is dat nu ook weer niet

Geplaatst:
even voor de duidelijkheid (voor MClaw)

GTA 3 kwam pas eind 2003 in Japan uit

Zolang is dat nu ook weer niet

Dat wist ik wel.. Ik vind anderhalf jaar wel lang trouwens.. :blink:

Geplaatst: (bewerkt)

leer schrijfe ;)

het is :the punisher

da game is vet :)

stom om games te verbieden <_<

Bewerkt: door MNC3
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Het word daar pas legaal als GTA Tokio uitkomt volgens mij.En die armoedige PC'tjes daar kunnen toch geen GTA draaien,zij spelen nog Pinball met moeite(als dat mag)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...