Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ga nog niet veel informatie vrijgeven behalve de screens. Niet omdat ik lui ben -deels wel- maar omdat ik binnen een paar dagen vertrek op vakantie en toch nog iets wou laten zien van mijn mod wat ik oorspronkelijk niet van plan was. Elke screen is een nieuw stuk progress dat ik die dag had gemaakt.

Ik heb zo zitten denken, met dit kan ik alles doen dus als je een request zou hebben iets zeg het maar en dan kan ik later nog beslissen wat door gaat naar de werkelijke mod. Dit komt er zeker al in.

Features:

- Een race, wees de eerste.

- Een grote oorlog, vergelijkbaar met first person shooters waarin je in een slagveld als soldaat speelt.

- Een survival mode, hou zo lang mogelijk stand.

Dit is het momenteel, als je ideeën hebt die je wilt meedelen, meld ze op deze manier.

Bv.

- Wat: Een race

- Uitleg: Een korte race met jumps en looping

Tester:

Bayside

Screens:

gtp.th.jpg

gtp1.th.jpg

gtp2j.th.jpg

gtp3.th.jpg

gtp4.th.jpg

gtp5.th.jpg

gtp6.th.jpg

gtp7.th.jpg

gtp8.th.jpg

gtp9.th.jpg

gtp10.th.jpg

gtp11.th.jpg

gtp12.th.jpg

gtp13.th.jpg

gtp14.th.jpg

gtp15.th.jpg

gtp16.th.jpg

gtp17.th.jpg

gtp18.th.jpg

gtp19.th.jpg

gtp20.th.jpg

gtp21.th.jpg

gtp22.th.jpg

Zo, dit was het binnenkort weer nieuws ;)

Bewerkt: door .:TOM:.

Uhm, gewoon de playground in het openbaar gezet en boven toegevoegd.. Ofzo?

Oh edit, en het is groter geschaalt.

Bewerkt: door Timske
Geplaatst:

Bomen toegevoegd, rocks, bushes, etc.. Gewoon algemene generics, het model is op redelijk wat plaatsen geedit om het speelbaar te maken en ook de bodem van het water is veel aan geprutst onder andere omdat het water anders niet diep genoeg was en er stukken land uit steken. Ik zei al dat ik niet veel info ging vrijgeven maar om posts zoals de jouwe te vermijden zal ik erbij vertellen dat er nog meer dingen komen ;) Onder andere, missies, races, en een grote oorlog net zoals in bijvoorbeeld de singleplayer modus van een first person shooter zoals Battlefield 1942, Call of Duty.

Ik vind het een geslaagde mod. Het is vast leuk om daar een Sniper duel in te doen. :tu:

Wel zo dingen zul je ook zien, niet letterlijk een sniper duel maar er zullen ook wel mannetjes met een sniper in zitten.

Ziet er erg nice uit, origineel idee! :)

Bewerkt: door .:TOM:.
Geplaatst:

Een fightclub ofiets. Een willekeurige ped spawnt, met 2x zoveel health als een normale, en valt CJ aan. CJ moet de ped neerslaan (wapens verdwijnen dan ofzo) en een nieuwe ped spawnt, totdat er 5 dood zijn. Daarna natuurlijk een passende beloning.. :)

Geplaatst:

Een soort van survival mode? Geen idee of ik weet wat je bedoelt maar anders, een survival mode zou ook wel mooi zijn. ;)

Geplaatst:

Zombies :awesome:

Iig, ik bedoelde..

*CJ start missie, op locatie

*CJ wapens verwijderen

*Ped spawnt, willekeurig bepaald, 2x zoveel health als normaal

*Ped valt CJ aan, CJ moet ped afmaken, zonder wapens dus

*Ped sterft: Volgende spawnt, weer hetzelfde

*CJ sterft: Mission failed

*5 peds gestorven: Mission accomplished, verzin zelf maar een beloning

Zo bedoelde ik het, weet niet of 't nu duidelijker is :puh:

Geplaatst:

Misschien kun je aan de ene kant van de map en aan de andere kant van de map een soort uitkijktoren zetten. Dan kun je oorlog spelen. Hier een ideetje:

Je hebt 2 teams. Het ene team begint in het zuiden, de ander in het noorden. Je hebt bijvoorbeeld 10 man per team, en 1 van het team gaat dan in zo'n uitkijktoren zitten. Hij kan dan bijvoorbeeld doorgeven waar de tegenstander zit, of gewoon met zijn Sniper iedereen neer proberen knallen. Het team dat als eerst bij de uitkijktoren van de tegenstander is, Wins the Game!

Leuk idee? (:

Mvg,

Gta Bram.

Geplaatst:

Je idee is natuurlijk wel leuk maar het is nogal moeilijk om echt uit de voeren ;) Ik ben nu bezig met de survival mode te scripten, ik hou jullie op de hoogte, overmorgen vertrek ik op reis.

Geplaatst:

Kan je de mod ff uploaden op bv. Megaupload en dan de link naar me PBen?

Er valt toch al wat te testen, toch? :$

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...