Bayside Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Ik heb hem even gespeeld en ik moet zeggen: Fantastisch! Het is echt precies het interieur uit die Zero missie, en het lijkt meer alsof CJ verkleind is dan dat het interieur is vergroot In de versie die ik speelde was er nog vrijwel niets te doen, maar ik wou toch graag even melden dat dit echt iets is om naar uit te kijken Reageren
Beagle Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Fantastisch idee! Leuk dat je de map van Zero's interieur hebt gebruikt. Ik wil 'm wel spelen als er een aantal verschillende opties zijn, ik vind het echt een leuk idee Nu snap ik het maar is dat niet wat kleinschalig voor die grote map? Je kan toch willekeurig coordinaten voor X en Y doen? Je neemt de coordinaat van het begin van het 'eiland' aan de lengte, en de coordinaten aan het eind van de lengte, en daar doe je dan een random getal tussen. Dit doe je ook voor Y, en dan worden de peds altijd random gespawnt. Misschien ook leuk om de wapens en modellen willekeurig te doen. Misschien iets meer werk om al de IF's te maken en de modellen te laden, maarja, de fun is groter Veel succes Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 30 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Fantastisch idee! Leuk dat je de map van Zero's interieur hebt gebruikt. Ik wil 'm wel spelen als er een aantal verschillende opties zijn, ik vind het echt een leuk idee Nu snap ik het maar is dat niet wat kleinschalig voor die grote map? Je kan toch willekeurig coordinaten voor X en Y doen? Je neemt de coordinaat van het begin van het 'eiland' aan de lengte, en de coordinaten aan het eind van de lengte, en daar doe je dan een random getal tussen. Dit doe je ook voor Y, en dan worden de peds altijd random gespawnt. Misschien ook leuk om de wapens en modellen willekeurig te doen. Misschien iets meer werk om al de IF's te maken en de modellen te laden, maarja, de fun is groter Veel succes Wel Beagle, dat bedoelde ik met de survival mode die ik momenteel probeer te scripten. Het is me al gelukt om de models random te krijgen, de X en Y coords, de wapens ook. Ik kreeg de peds gespawnt maar er doken altijd problemen op, peds die onder de grond spawnen bijvoorbeeld en crashes af en toe meestal pas na een 30 tal seconden spelen en soms crasht ie zelfs niet. De code is al 4 a 3 maal herschreven en ik begin het een beetje saai te vinden. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 13 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Hey iedereen, Na lange periode van niks doen, breng ik even een Betaversie uit. Er zit nog niks van missies of ietsz dat met scripten te maken had in, dat komt er wel nog eens aan. De install is gemakkelijk gehouden: 1. Gebruik de mapcleaner met standaard instellingen op je SA. 2. Plaats de .rar die je hier kunt downloaden in de folder van SA bij de .exe. 3. Gebruik je rechtermuisknop en doe hier uitpakken. Als er iemand bugs/glitches vind meld het hier even opf stuur een PB'tje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.