Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb hem even gespeeld en ik moet zeggen: Fantastisch! Het is echt precies het interieur uit die Zero missie, en het lijkt meer alsof CJ verkleind is dan dat het interieur is vergroot :) In de versie die ik speelde was er nog vrijwel niets te doen, maar ik wou toch graag even melden dat dit echt iets is om naar uit te kijken :Y

Geplaatst:

Fantastisch idee! Leuk dat je de map van Zero's interieur hebt gebruikt. Ik wil 'm wel spelen als er een aantal verschillende opties zijn, ik vind het echt een leuk idee :)

Nu snap ik het maar is dat niet wat kleinschalig voor die grote map?

Je kan toch willekeurig coordinaten voor X en Y doen? Je neemt de coordinaat van het begin van het 'eiland' aan de lengte, en de coordinaten aan het eind van de lengte, en daar doe je dan een random getal tussen. Dit doe je ook voor Y, en dan worden de peds altijd random gespawnt. Misschien ook leuk om de wapens en modellen willekeurig te doen. Misschien iets meer werk om al de IF's te maken en de modellen te laden, maarja, de fun is groter :D

Veel succes :)

Geplaatst:
Fantastisch idee! Leuk dat je de map van Zero's interieur hebt gebruikt. Ik wil 'm wel spelen als er een aantal verschillende opties zijn, ik vind het echt een leuk idee :)
Nu snap ik het maar is dat niet wat kleinschalig voor die grote map?

Je kan toch willekeurig coordinaten voor X en Y doen? Je neemt de coordinaat van het begin van het 'eiland' aan de lengte, en de coordinaten aan het eind van de lengte, en daar doe je dan een random getal tussen. Dit doe je ook voor Y, en dan worden de peds altijd random gespawnt. Misschien ook leuk om de wapens en modellen willekeurig te doen. Misschien iets meer werk om al de IF's te maken en de modellen te laden, maarja, de fun is groter :D

Veel succes :)

Wel Beagle, dat bedoelde ik met de survival mode die ik momenteel probeer te scripten. Het is me al gelukt om de models random te krijgen, de X en Y coords, de wapens ook. Ik kreeg de peds gespawnt maar er doken altijd problemen op, peds die onder de grond spawnen bijvoorbeeld en crashes af en toe meestal pas na een 30 tal seconden spelen en soms crasht ie zelfs niet. De code is al 4 a 3 maal herschreven en ik begin het een beetje saai te vinden. :zz:

• 1 maand later...
Geplaatst:

Hey iedereen,

Na lange periode van niks doen, breng ik even een Betaversie uit. Er zit nog niks van missies of ietsz dat met scripten te maken had in, dat komt er wel nog eens aan. De install is gemakkelijk gehouden:

1. Gebruik de mapcleaner met standaard instellingen op je SA.

2. Plaats de .rar die je hier kunt downloaden in de folder van SA bij de .exe.

3. Gebruik je rechtermuisknop en doe hier uitpakken.

Als er iemand bugs/glitches vind meld het hier even opf stuur een PB'tje.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...