SimonMoH Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 (bewerkt) Hallo, Ook ik heb een probleem met GTA IV. Is al geinstaleerd etc. Social club en windows live aangemeld maar nu dit. Via scherm van Social Club opstarten: Maar het leukste is dat ik patch 1.04.00 ofzo de nieuwste ( laatste ) al geinstaleerd heb. Ik ben ten einde raad. Heeft iemand hier nog een id? Bvd. Bewerkt: 28 juli 2009 door SimonMoH
TahR78 Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 (bewerkt) Wacht eens even, ''gedownload''? Illegaal dus? Heb je hem wel in de winkel gekocht. Zoniet, dan kunnen we je helaas niet helpen.. (staat in de regels, vandaar) @Onder hieronder: Weghalen helpt ook niet, ik en wesley hebben beiden gezien dat er een tijdje ''gedownload'' stond Je maakt niet zomaar een foutje om te zeggen dat je het downloadt, ik mag dan nog maar rond de 10/11 zijn maar zo dom ben ik niet Bewerkt: 28 juli 2009 door TahR78
wesley123 Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 hij is illegaal dus mogen we je neit helpen, kortom, je zoekt eht zlef maa ruit
SimonMoH Geplaatst: 28 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Wacht eens even, ''gedownload''? Illegaal dus? Heb je hem wel in de winkel gekocht. Zoniet, dan kunnen we je helaas niet helpen.. (staat in de regels, vandaar) Nee dat was foutje. Hij is niet illegaal. Heb hem gewoon bij in de winkel gekocht.
wesley123 Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 ja tuurlijk, daar maak je ook echt een fout mee he ga het maa rlekker bewijzen dat je hem legaal hebt, wat je toch neit kan aangezien je zlef zei dat je hem had gedownload.
Recommended Posts