kayle Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Hoi, ik heb mta gedownload voor de mapeditor en ik heb nu zoiets 130 objecten in m'n server staan. Maar als ik op een weg aan het rijden ben en ik over de volgende wil gaan dan staat de tweede weg er niet. (hij is dan onzichtbaar). Als ik uitstap uit m'n mooie auto is de weg wel zichtbaar. Weet iemand of ik dit vanuit de server kan oplossen? gr. Kayle Reageren
Remi-X Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Nope, is niet op te lossen. Dit is een SA:MP bug. Reageren
kayle Geplaatst: 29 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Nope, is niet op te lossen. Dit is een SA:MP bug. Dan is mijn server wel erg saai Reageren
Remi-X Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Dat probleem hebben alle servers hoor Reageren
kayle Geplaatst: 29 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Ja, maar ik wilde het toch graag oplossen want ik heb op mijn race-baantje van nog geen 400 meter lang mijn auto niet laten branden. Moet ik maar een extra pitstop erin zetten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.