Jump to content

Nieuwe laptop: senneken (zus)


.Senne

Recommended Posts

Hee,

M'n zus gaat nu op kot studeren, en heeft hiervoor een laptop nodig. Ik heb zelf al wat rondgekeken, en kwam op een Acer Aspire 6935G-744G50MN uit.

Specs:

Core 2 Duo P7450 @ 2.13 ghz

4 gig ram

500 Gig harde schijf

Windows Vista

16" scherm

Kostprijs: 768.91 euro bij de lokale pc-boer, wat niet overpriced is fzo bij mijn weten.

Nu mijn vraag: weet iemand voor 770 euro nog een betere laptop te vinden dan bovenstaande? :D Voor wat hij gebruikt wordt moet je niet naar kijken, gewoon de beste voor die prijs. Videokaart is niet echt van belang.

Bij voorbaat dank,

Senne. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Nu mijn vraag: weet iemand voor 770 euro nog een betere laptop te vinden dan bovenstaande? :D Voor wat hij gebruikt wordt moet je niet naar kijken, gewoon de beste voor die prijs. Videokaart is niet echt van belang.

Bij voorbaat dank,

Senne. :cya:

als ze hem niet nodig hebt voor gamen kan je beter een slechtere laptop kopen en iets anders doen met dat geld.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat voor een soort studie doet je zus dan? Dan kunnen we het daar een beetje op baseren.

Niet nodig, gewoon de beste laptop voor 770 euro(en dan niet kijken naar processor/videokaart, maar gewoon naar processor. Een gamersvideokaart heb je niet nodig om te studeren heh..:puh:).

Link to comment
Delen op andere websites

Hangt er natuurlijk vanaf wat je studeert: Nederlands is totaal anders dan Industrieel Ontwerpen, waarbij je met modelleren aan de slag gaat. Het is dus zeker handig om te weten welke studie en welke eisen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hangt er natuurlijk vanaf wat je studeert: Nederlands is totaal anders dan Industrieel Ontwerpen, waarbij je met modelleren aan de slag gaat. Het is dus zeker handig om te weten welke studie en welke eisen. ;)

Nouja, als je écht ontwerpt enzo had je toch zo'n Quadro ding nodig, zoals die in jouw laptop? Laptops met Qaudro videokaarten zijn echt ongelofelijk duur, maar misschien krijg je korting, net als Thundercover dat kreeg. Maar als het gewoon is voor tekstverwerking, zou ik voor die Asus gaan, diegene die ik al gepost heb. Als je zus een Sony wil, dan zou ze deze moeten nemen. Maar ik zou toch voor de Asus gaan. Btw: Op wat typt je zus; QWERTY of AZERTY? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Belgen typen op AZERTY. ^_^

Moet je toch weten als Belg MP :)

Weet ik, maar ik ken Belgen die op QWERTY typen..:puh:

Edit: Deze is echt spotgoedkoop voor die prijs, en hij is beter dan die jij wil kopen..;) Koop er wel nog eens 2 GB geheugen bij, er zit slechts 2 GB(1 maal 2 GB) erop geïnstalleerd..

Edit2: Deze is ook beter dan jouw PC die je wil kopen, maar hij is veel goedkoper. Hij is wel niet beter dan diegene die ik hierboven vernoemd heb.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst bedankt voor de reacties. :D

M'n zus gaat studeren voor docent latijn/nederlands, en heeft dus geen beest van een pc nodig. M'n ouders betalen, en vonden 770 euro een goed budget, vandaar dat ik ook laptops zoek van in die prijsklasse. Een goede grafische kaart hoeft niet, maar de beste processor in de prijsklasse van 770 euro, en 500gig HDD zijn zowat de enige vereisten die er zijn. Er moet natuurlijk wel een OS opstaan, wat dus Vista wordt (omdat je hier nergens XP kan krijgen, en omdat je gratis update naar 7 hoop ik?). En ook een apart numeriek klavier, Azerty. :puh:

Ik ben in de pc-shop hiero gaan vragen voor de laptop uit de hoofdpost, en deze kan jammer genoeg niet meer geleverd worden, Acer heeft de productie stop gezet.. Het is een 16" en de verkoper zei dat dat 'vervallen is' en dat men nu 17"3 inch maakt. En in dat formaat zijn de laptops niet goedkoper..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...