mosweg Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 (bewerkt) Ik wil dat elke gangzone extra een gang geld geeft, Ik heb nu al dat er staat welke zones je gang heeft en daaronder heb ik dus geld gezet maar hij slaat elke keer 50 op en daarna 50 + 50 = 100 +50 enz. enz. terwijl hij nu 150 op hoort te slaan (Gmoney)+50); en PlayerInfo[playerid][pBank]); werken allebei hetzelfde 50 + 50 bij scriptfiles staat Zeen,Ztwee,Zdrie op 1 (1 = Grove) De code: public GangPay(playerid) { new string[256]; dini_Create("/Teams/Gang/GangPay.txt"); Zeen = dini_Int("/Teams/Gang/Gangzone.txt","een"); Ztwee = dini_Int("/Teams/Gang/Gangzone.txt","twee"); Zdrie = dini_Int("/Teams/Gang/Gangzone.txt","drie"); GM = dini_Int("/Teams/Gang/GangPay.txt","1"); new Gmoney; Gmoney = dini_Int("/Teams/Gang/GangPay.txt", "1"); PlayerInfo[playerid][pBank]=(Gmoney)+50; SendGroveMessage(COLOR_GREEN, "|___ BANK STATMENT ___|"); if(Zeen == Grove) { SendGroveMessage(COLOR_GREEN, "Gang zone 1 = $50"); dini_IntSet("/Teams/Gang/GangPay.txt", "1",(Gmoney)+50); if(Ztwee == Grove) { SendGroveMessage(COLOR_GREEN, "Gang zone 2 = $50"); //dini_IntSet("/Teams/Gang/GangPay.txt", "1",PlayerInfo[playerid][pBank]); dini_IntSet("/Teams/Gang/GangPay.txt", "1",(Gmoney)+50); if(Zdrie == Grove) { SendGroveMessage(COLOR_GREEN, "Gang zone 3 = $50"); //dini_IntSet("/Teams/Gang/GangPay.txt", "1",PlayerInfo[playerid][pBank]); dini_IntSet("/Teams/Gang/GangPay.txt", "1",(Gmoney)+50); } } } SendGroveMessage(COLOR_GREEN, "|-----------------------------------------|"); format(string, sizeof(string), " New Amount: $%d", PlayerInfo[playerid][pBank]); SendGroveMessage(COLOR_GREEN, string); return 1; } Bewerkt: 28 juli 2009 door mosweg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.