D_v_z Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 heey. ik weet niet hoe ik mijn auto kan healen voor mijn stunt server. kan iemand me daar bij helpen. ik wil graag dat als hij zeer beschadigd is dat hij automatisch healt. alvast bedankt Reageren
Remi-X Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 (bewerkt) forward SetHealth(); //We maken een nieuwe callback OnGameModeInit() { SetTimer("SetHealth", 500, true); //Die callback gaan we timen return 1; } public SetHealth() { for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++) //'playerid' heet vanaf hier 'i' { if(IsPlayerInAnyVehicle(i)) //Als de speler in een voertuig is { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(i); //Vehicleid opzoeken waar de speler in zit new Float:CarHealth GetVehicleHealth(vehicleid, CarHealth); //En kijken wat de CarHealth is if(CarHealth < 1000.0) //Als de health minder dan 1000 is { SetVehicleHealth(vehicleid, 1000.0); //Vullen we de health weer helemaal bij } } } return 1; //En het script is klaar } Bewerkt: 29 juli 2009 door Remi-X Reageren
D_v_z Geplaatst: 29 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 forward SetHealth(); //We maken een nieuwe callback OnGameModeInit() { SetTimer("SetHealth", 500, true); //Die callback gaan we timen return 1; } public SetHealth() { for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++) //'playerid' heet vanaf hier 'i' { if(IsPlayerInAnyVehicle(i)) //Als de speler in een voertuig is { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(i); //Vehicleid opzoeken waar de speler in zit new Float:CarHealth = GetVehicleHealth(vehicleid); //En kijken wat de CarHealth is if(CarHealth < 1000.0) //Als de health minder dan 1000 is { SetVehicleHealth(vehicleid, 1000.0); //Vullen we de health weer helemaal bij } } } return 1; //En het script is klaar } thanks Reageren
mosweg Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Ik wou zoiets dergelijks alleen dan met vehicle id 490. Ik had dit maar dan krijg ik 2 errors, Errors: error 001: expected token: ";", but found "if" bij: if (vehicle > 490) public SetHealth(playerid) { new vehicle = GetPlayerVehicleID(playerid); //Vehicleid opzoeken waar de speler in zit new Float:CarHealth if (vehicle > 490) { GetVehicleHealth(vehicle, CarHealth); //En kijken wat de CarHealth is if(CarHealth < 1000.0) //Als de health minder dan 1000 is { SetVehicleHealth(490, 1000.0); //Vullen we de health weer helemaal bij } } return 1; //En het script is klaar } Weet iemand hoe ik dat oplos of wat een goede code is voor vehicle id 490 de hlee tijd op 100 zetten? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.