S_enna Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 staat hier ook ergens een map met waar alle ingangen zijn voor naar het bleu hell te gaan zo onder de map te gaan Reageren
Gta Bram Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 staat hier ook ergens een map met waar alle ingangen zijn voor naar het bleu hell te gaan zo onder de map te gaan Voor zover ik weet niet, maar er zijn vast wel Glitch-experts die jou kunnen helpen. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Op wikigta staan best veel glitches! Moet je wel even zoekfunctie gebruiken... Reageren
S_enna Geplaatst: 28 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 ik ken een aantal glitches ondertussen had het ooit es gevraagd of iemand hier bleu hell kende maar niemand kende hett dusjha Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Op WikiGta staat (nog) niks over een Blue Hell in GTA IV, hij is er wel maar je moet een ingan vinden. Reageren
S_enna Geplaatst: 28 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 1 ingang weet ikk en er is er nog een maar daar ben ik nog niet door geraakt Reageren
S_enna Geplaatst: 28 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 anders zet iemand een topick met bleu hell en een mapp ik weet al ongeveer twee plaatsen hoe het moet 1 weet ik de manier benaa andere is makelijk Reageren
jordib12 Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 bleu hell is dat dan onder de wereld zogezegd met je helikopter ?? ik weet 2 ingangen Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 bleu hell is dat dan onder de wereld zogezegd met je helikopter ?? ik weet 2 ingangen Blue Hell is gewoon de benaming voor het ledige onder de map, in vorige GTA's uit de 3era speelden vele cutscenes zich af(SA uitgezonderd) in een interieur dat onder het straatniveau, in de 'blue hell' dus lag. Reageren
BV_1993 Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Ik heb een filmpje gevonden van iemand die via de draaideuren in de blue hell kon graken, maar zelf heb ik het nog niet kunnen doen Reageren
jordib12 Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 waar is er 1 ingang van ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.