Nissan Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2009 Hier kunnen jullie reacties posten voor het topic. Aangezien we het topic exclusief willen houden voor de leden die eraan meewerken, om alles overzichtelijk te houden. Open for business! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2009 EE's posten in het forum kan nog toch gewoon? Het zou juist helpen met het topic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2009 EE's posten in het forum kan nog toch gewoon? Het zou juist helpen met het topic Alleen de crew mag in dat topic posten om het 'ordelijk' te houden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-top Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2009 opmwelke boot kan ik de doode visserman tegen komen snapmap maken voor me aub. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2009 opmwelke boot kan ik de doode visserman tegen komen snapmap maken voor me aub. Is nog in constructie, maar ik denk dat het wel aan een van de gezonken Tugs is rond het zuiden van Alderney. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2009 Ik ga zometeen even alle boten die ik weet te liggen afzoeken. Daarna post ik hier meteen de snapmap, die Cuban Gangster kan gebruiken. Want hij gaat over de Myths. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2009 EE's posten in het forum kan nog toch gewoon? Het zou juist helpen met het topic Alleen de crew mag in dat topic posten om het 'ordelijk' te houden. Ik heb het over IV: Easter Eggs forum.. niet over het topic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2009 EE's posten in het forum kan nog toch gewoon? Het zou juist helpen met het topic Alleen de crew mag in dat topic posten om het 'ordelijk' te houden. Ik heb het over IV: Easter Eggs forum.. niet over het topic Maar nu verzamelen we de EE's alleen maar, dus das wel duidelijk . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2009 Het is eigenlijk de bedoeling om alle Easter Eggs en Mythes netjes op een rijtje te zetten, en natuurlijk willen we er ook iets meer over weten. Telkens als er een EE of Myth gevonden word, plaatsen we die in het topic. Als je er dan meer over wilt weten, plaats je een vraag in dit topic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 29 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2009 Op dingen als Ratman gaan we nog wat dieper in . Zo krijg je Special Reports enzo . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2009 Het is eigenlijk de bedoeling om alle Easter Eggs en Mythes netjes op een rijtje te zetten, en natuurlijk willen we er ook iets meer over weten. Telkens als er een EE of Myth gevonden word, plaatsen we die in het topic. Als je er dan meer over wilt weten, plaats je een vraag in dit topic. We gaan al zowieso al onze kennis over die mythes en dergelijke er insteken, mocht je meer weten of mochten we iets vergeten zijn mag je dit hiet ook posten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2009 Op dingen als Ratman gaan we nog wat dieper in . Zo krijg je Special Reports enzo . Ik hang nogal vaak uit in de metrotunnel.. ik zal ook wel even onderzoek doen vanavond als mn ps3 terug is. ''GTA Journaal Extra met TahR78''.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 29 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2009 Weazel News with a Special Report from TahR78! Zeg TahR, heb jij msn? Ik, Bram en Hearv zijn nu namelijk online . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2009 (bewerkt) Weazel News with a Special Report from TahR78! Zeg TahR, heb jij msn? Ik, Bram en Hearv zijn nu namelijk online . Nou, heb net het geluk dat messenger gecrasht is dus ik ben even opnieuw aan het installeren en als ik het heb stuur ik het je Ik heb Hearv's msn trouwens al. Edit; Ik heb nu mn MSN weer, en ik heb ook dat apart adres voor internet, dus ik ga hearv ff toevoegen, cuban ik zeg je dat adres ff via PB en als Bram mij even wil pb'en Bewerkt: 29 juli 2009 door TahR78 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 29 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2009 Mooi zo . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.