TahR78 Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2009 Tsja, omdat mensen het denk ik sneller hier lezen: we zoeken iemand die PC screens kan maken maar dan ook enkel dat. Wie o wie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 29 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2009 Heb Hanneswasco al een PB gestuurd . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-top Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2009 Tsja, omdat mensen het denk ik sneller hier lezen: we zoeken iemand die PC screens kan maken maar dan ook enkel dat. Wie o wie? ik kan het5 mischien binnenkort doen weet alleen niet zeker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 29 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2009 We moeten zekerheid hebben . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 Ik ben vanaf vanavond weer operationeel, en de topics zijn dan ook weer Up and Running . Ik wil Hanneswasco ook vriendelijk verzoeken om de topics te pinnen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Soulreaver Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 Op dingen als Ratman gaan we nog wat dieper in . Zo krijg je Special Reports enzo . Ik hang nogal vaak uit in de metrotunnel.. ik zal ook wel even onderzoek doen vanavond als mn ps3 terug is. ''GTA Journaal Extra met TahR78''.. zullen wij een keer wat rond neuzen in de tunnels Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 Dit is een Gang Project . Heb je PC versie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 Hearv94 heeft voor een geheel nieuwe post gezorgt in het Mythes, Easter Eggs en meer! topic. Lees en post uw reacties hier . Het heeft hem 2 weken werk gekost . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 Opgepast: sommige dingen moeten nog aangepast worden, dus stoor u niet als er iets ontbreekt, aanvulling komt nog . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 Over je probleempje, probeer die informatie dan in een 2e post te zetten . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 waar blijft uitleg en screens ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 waar blijft uitleg en screens ?? Screens? Daar zijn de links voor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 En lees de post van Hearv erboven eens. Er komen nog meer dingen aan . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 (bewerkt) En lees de post van Hearv erboven eens. Er komen nog meer dingen aan . Ons topic is gepinned , wat een enorme eer is eigenlijk, voor iets wat ook nog niet af is . Cuban een 2de post zou het wat vertroebelen(maar is ondertussen al gebeurd), wat ik wel kan doen: de straatnamen uit de eerste post halen en die in een volgende post zetten(gebeurd), maar dan moet dit ook aangepast worden in de hoofdpost(moet nog gebeuren). Bewerkt: 11 augustus 2009 door Hearv94 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 heel mooi topic maar het 2de deel van jou hearv94 is minder overzichtelijk hoor! maar toch eigelijk is heel de vragen overbodig want jullie maken hier een topic dat alles oplost nice work:) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.