Jump to content

Reactietopic Mythes, Easter Eggs en meer!

Nissan

Recommended Posts

• Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Nissan

23

• Phoenyxar

14

• TahR78

7

• Gta Bram

5

-Advocatenbureau 'Su ur ass'

Op een groot bord aan de muur van een gebouw, in Carson Street tussen Wenrohronon Avenue en

Tutelo Avenue, Schottler; staat 'Su ur ass' met daaronder: 'Accident Lawyers'.

Tussen Su, Ur en Ass zijn wellicht een paar letters weggevallen zijn, SUe UR Ass.

SU of SUe kan vertaald worden als verzekeren.

Ur is duidelijk, dat staat voor Your, en Ass dat is ook wel duidelijk.

Zet dat dan achter elkaar en je bekomt: Sue Your Ass, Verzeker je kont in het engels.

- http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...amp;set=647,328

Sue your Ass......betekend niet verzekeren, maar aanklagen!

Delen op andere websites

Op een groot bord aan de muur van een gebouw, in Carson Street tussen Wenrohronon Avenue en

Tussen Su, Ur en Ass zijn wellicht een paar letters weggevallen zijn, SUe UR Ass.

Zet dat dan achter elkaar en je bekomt: Sue Your Ass, Verzeker je kont in het engels.

Sue is toch echt Verzekeren.

Dit verwijst ook naar een beroemd model( ik ben de naam kwijt ) die haar kont liet verzekeren voor 2 Miljoen.

Meschien verwijzing?

Delen op andere websites

Oppassen, Sue betekent meer dan alleen aanklagen,

maar klopt ik heb bij mijn werk een fout gemaakt,

dank je voor het te zeggen :tu: .

@Jennifer Lopez ;) , is toch aanklagen.

Kun je het geloven?

Ik was The Heart of Liberty vergeten :7:schater: .

Bewerkt: door Hearv94
Delen op andere websites

Mag ik jullie verzoeken om discussies over wie wat doet en dergelijke niet in dit topic te voeren, maar via PB/MSN? Dit topic is eerder bedoelt voor reacties en op- en aanmerkingen op jullie werk. ;)

Verder denk ik dat jullie de plaatjes beter in thumbnails zetten want zo duurt het laden nogal lang en wordt alles uitgerekt. ;) Verder verdienen jullie m'n complimenten, want het ziet er goed uit!

Delen op andere websites

Bedankt Hanneswasco :tu: . En inderdaad, dat moet eigenlijk gebeuren via het Gang Talk of MSN. We hebben hard aan ons topic gewerkt en hopen dat het aan de voorwaarden voldoet die je voorschreef :tu: . OVer de Thumpnails, dat ligt aan de website die we gebruiken: Imageshack. Zo langzaam als de tering, we zoeken hier nog een verbetering voor.

Delen op andere websites

Bedankt Hanneswasco :tu: . En inderdaad, dat moet eigenlijk gebeuren via het Gang Talk of MSN. We hebben hard aan ons topic gewerkt en hopen dat het aan de voorwaarden voldoet die je voorschreef :tu: . OVer de Thumpnails, dat ligt aan de website die we gebruiken: Imageshack. Zo langzaam als de tering, we zoeken hier nog een verbetering voor.

Als je in plaats van supergrote afbeeldingen een thumbnail plaatst, dan zal het veel sneller geladen zijn. Een thumbnail is trouwens een klein plaatje, welke vergroot wanneer je erop klikt, zoals onderstaande afbeelding. ;)

gtaiv2009052717374999.th.jpg

Delen op andere websites

Ik kondig even aan dat ik de komende dagen, misschien wel weken, niet me kan werken aan dit topic :N Dit omdat school me achtervolgt, en ik het ook met andere dingen (zoals privedingen, die jullie niks aan gaan :puh:) druk heb. Ik zal soms wel komen enzo, maar niet meer zoals in de vakantie :puh:

Delen op andere websites

Ik kondig even aan dat ik de komende dagen, misschien wel weken, niet me kan werken aan dit topic :N Dit omdat school me achtervolgt, en ik het ook met andere dingen (zoals privedingen, die jullie niks aan gaan :puh: ) druk heb. Ik zal soms wel komen enzo, maar niet meer zoals in de vakantie :puh:

Inderdaad,

Als school weer begint zal ik ook bijna niet actief zijn.

Maar ik zal heus nog wel meewerken :7

Delen op andere websites

Mensen die in 't VMBO zitten (ik en Hearv) hoeven weinig tijd in school te steken (feit) en zullen daarom proberen jullie werk over te nemen als dat nodig is.

Ja, wij moeten studeren, dat zou toch moeten :7 ,

in ieder geval zal ik tijdens de schooluren niet meer op het forum kunnen zitten, tijdens ICT misschien? :7

Oh: er word nog gewerkt aan een update voor het topic ;)

Bewerkt: door Hearv94
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...