Phoenyxar Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2009 Watte? Door jou dan zeker, want de rest ligt met zijn snikkel in het zand, of is te lui om wat uit te voeren in de vakantie (like me ). Ik heb de hele tijd op mijn eigen geworken, zoals altijd . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 27 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2009 Das nu, maar toen iedereen nog thuis was was iedereen aan 't werken he. En welverdiende vakantie gaat voor he. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2009 (bewerkt) kan ik mee helpen met het project zo ja laat het dan effe weten Bewerkt: 28 augustus 2009 door benhelsloot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2009 kan ik mee helpen met het project zo ja laat het dan effe weten Dan moet je in The Underground zitten en dit project is zo goed als af . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2009 dat is shit . kan ik er niet bij of moet ik een beter lid worden ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2009 dat is shit . kan ik er niet bij of moet ik een beter lid worden ? We wachten nog wel even, je moet trouwens algemeen meer dan een maand lid zijn . Maar dit kan beter ooit verdergevoerd worden via PB, aangezien dit topic hier niet voor dient . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.