mrtuning Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 ik heb wat ondekt maar ik weet niet of het een Easter Egg is gaat als volgt : ik was een keer (in gta san andreas) aan het rijen met een auto en ik ging naar Valet Parking toe en toen ik uit stapte zetten ze mijn auto weg :blink: (ik wis dat ze dat deden maar niet met mij auto) :lol: sorry als het al bekent was Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 is misschien wel logisch maar is wel grappig :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 ik heb wat ondekt maar ik weet niet of het een Easter Egg is gaat als volgt : ik was een keer (in gta san andreas) aan het rijen met een auto en ik ging naar Valet Parking toe en toen ik uit stapte zetten ze mijn auto weg :blink: (ik wis dat ze dat deden maar niet met mij auto) :lol: sorry als het al bekent was Dat is ook de Job van die Valet mannetjes,de auto nemen en in de garage zetten.(of het nu jou auto is of niet) Dit is trouwens totaal geen Easter Egg en ook geen bug of iets anders. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 wie zetten je auto dan weg en waar? en hoe... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 mannetjes die hun job doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 hmm... zie je ook weleens dat een takelwagen een andere auto zomaar wegsleept? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrtuning Geplaatst: 1 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 <_< bij mij niet <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 je kan dat baantje ook zelf doen, auto's parkeren.... in de garage kan je hem weer ophalen... doe ik zo vaak. en et mooie is, dat je auto daar blijft staan. dan hoef je niet bng te zijn dat ie gejat wordt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 dus de police sleept alleen je eigen auto weg als ie fout geparkeerd ofzo staat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 Nee dat gebeurt ook niet. Iedergeval niet dat ik weet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 nu snap ik het niet meer... als zo'n takelwagen je eigen auto NIET wegsleept en ook niet die van andere wat doet die takelwagen dan in San Andreas> :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 Eigenlijk rijd hij soms gewoon rond en dat is het. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 dat kan volgens mij niet... want er stond dat de politie je auto weg kan slepen en dat jezelf ook iets weg kan slepen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Yo Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 Ik snap niet waarom dit nou een easter egg zou zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 dit is maar een vraag hoor... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.