.Sharingan Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 dat is als je opgepakt wordt staat je wagen in de garage van de politie en dat zou die takel wagen kunnen doen maar denk zelf gewoon dat die nix doet net zoals de flatbed in Vice City Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 oke... maar je kunt zelf dus ook slepen... dan weet ik dat ook weer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 nou volgens mij neit hr B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 dat zag ik in filmpjes en klasgenoten zeggen dat dat ook kan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 Je kan met een Takelwagen wel auto's slepen,net zoals met een Tractor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 Ja je kan het zelf wel doen, maar je ziet geen sleep wagen langs rijden en die neemt je auto mee, dat gebeurt niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 zo dat is nieuw? kun je met een trekker een auto wegslepen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 vett dat lijkt me wel leuk kan dat echt dus je kan je mooie getunde auto even achter een trekker doen en mee nemen dat lijkt me wel vet. SA bijna uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 nou ik denk dat dat moeilijk gaat met een trekker je auto voorttrekken... whaha ik neem aan dat een trekker niet zo snel gaat en dan ook nog een auto erachter? :lol: volgens mij gaat lopen nog sneller :lol: :lol: :lol: whaha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 hahah denk het ook mre ik ga praat morge weer verder mzzl iedereen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 see ya Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 de takelwagen gat op zich al traag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 Dit is geen MSN-gesprek ofzo hoor....je weet wat ik bedoel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 als er een auto achter zit wel ja? anders ook? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 Nou zo sloom is ie niet als je even op gang bent gekomen ga je echt wel hard. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.