AddySnow Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Ik heb deze error error 021: symbol already defined: "CreatePickup" Bullshit, ik heb elk woord van de hele script na gekeken, en er is maar 1 createpickup, het kan zijn dat er eerder wel al één was, maar die heb ik als het goed is verwijdert, in het script staat er nu nog maar 1 dat weet ik 100% zker, somebody knows?? Reageren
Remi-X Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Heb je 'new CreatePickup' gedaan dan? Of zoals het hoort? 'CreatePickup(blabla)'? Reageren
AddySnow Geplaatst: 29 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Heb je 'new CreatePickup' gedaan dan? Of zoals het hoort? 'CreatePickup(blabla)'? Createpickup Reageren
AddySnow Geplaatst: 29 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Heb je 'new CreatePickup' gedaan dan? Of zoals het hoort? 'CreatePickup(blabla)'? Createpickup fijn nu krijg ik dezelfde error 021 bij CreateObject, terwel ik laats alle Createobject heb verwijdert en ze in Xobject(andere map) geplakt, kan het zijn dat ik het op een andere manier moet verwijderen dan selecteren, delete? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.