TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Hallo ik heb een leuke sig. gemaakt alleen nu weet ik niet hoe ik daarvan de code kan weten om hem als sig te gebruiken. :$ alvast bedankt TBOGG 0 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Hallo ik heb een leuke sig. gemaakt alleen nu weet ik niet hoe ik daarvan de code kan weten om hem als sig te gebruiken. Appeltje-eitje. Je upload je signature bij Tinypic of ImageShack en plaatst de URL vervolgens tussen de onderstaande code: [img][/img] 0 Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 29 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 (bewerkt) uhm als ik mn handtekening wil uploden den krijg ik deze fout De fout is: Sorry, maar dynamische plaatjes in de http://img11.imageshack.us/img11/8016/tbogg.th.png' alt='tbogg.th.png'> Dit was de handtekenig die ik wou gebruiken. Gr TBOGG Bewerkt: 29 juli 2009 door TheBestOf GTA-Games 0 Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 29 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Laat maar het is al gelukt 0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.