Jump to content

versie niet compatibel met de windows versie


nasir

Recommended Posts

Hallo,

Wie kan mij helpen met het volgende probleem.

Ik ben in het bezit van een laptop met vista en een desktop met vista. Als ik gta4 op de laptop installeer krijg ik geen fout melding en kan het spel gewoon installeren. Ik wil het echter op de desktop installeren omdat dat de game computer is. Als ik gta4 wil gaan installeren geeft deze een foutmelding 'De versie van dit bestand is niet compatibel met de windowsversie die wordt uitgevoerd. Controleer de systeem informatie van uw computer of deze een 32 bits of een 64 bits versie nodig heeft' Ik krijg het maar niet voorelkaar om gta4 te installeren. Als ik 'can you run it' raadpleeg, vermeld deze dat de computer aan alle gestelde eisen voldoet. Het enige verschil wat ik kan ondekken tussen de laptop en de desktop dat de laptop een 32 bits versie is en de desktop een 64 bit versie is.

De specificatie van de desktop is het volgende: AMD Quad core 1,8 GHZ, 4 gb ram, directx 10, ATI radeon HD 4650 1GB, vista sp3 64bits.

Alvast bedankt,

Bewerkt: door nasir
Link to comment
Delen op andere websites

Zit Vista al aan Service Pack 3 :? Of is dat gewoon een typefoutje?

Ik heb ook 64 bits en ik heb geen problemen gehad tijdens de installatie, ben je wel ingelogd als Administrator?

Bewerkt: door BV_1993
Link to comment
Delen op andere websites

moet ge geen betere procesor hebben voor het spel op pc dan : AMD Quad core 1,8 GHZ,

ga jij ergens anders dom zittne wezen.

zorg dat je eht spel als admin uit voert, als het nodig is in een compatibiliteitsmodus

Link to comment
Delen op andere websites

nee hoor vista is nog ma juist aan de 2 geraakt en ik denk gewoon dat het aan zen processor ligt goeie raad probeer het eens met iemand die een hogere procesor heeft

zoals ik al zei, ga ergens anders dom zitten wezen, Het is een Quad Core, kortom 4 Cores, hoeveel beter wil je krijgen.

Ga wat over hardware leren of ga ergens anders dom advies zitten geven aub.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...