Jump to content

Ipod Touch met simkaart?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik had ergens gehoord dat je je Ipod Touch kon ombouwen en een simkaart erin kon zetten en dan kon bellen. Nu is mijn vraag: is dit mogelijk? Niet dat ik dit echt van plan ben ofzo, ik wil niet mijn Ipod kapot hebben of zoiets. Maar als het kan is het wel lol :D

GTA4Gamer :cya:

Geplaatst:
Ik had ergens gehoord dat je je Ipod Touch kon ombouwen en een simkaart erin kon zetten en dan kon bellen. Nu is mijn vraag: is dit mogelijk? Niet dat ik dit echt van plan ben ofzo, ik wil niet mijn Ipod kapot hebben of zoiets. Maar als het kan is het wel lol :D

Tuurlijk niet. Er zou dan ruimte moeten worden gemaakt voor een zender/ontvanger voor bellen en zou ook de software moeten worden aangepast.

Wel heb je de Iphone. Precies het zelfde apparaat, maar dan met bel en sms mogelijkheden :) .

Geplaatst:

Tuurlijk niet. Er zou dan ruimte moeten worden gemaakt voor een zender/ontvanger voor bellen en zou ook de software moeten worden aangepast.

Wel heb je de Iphone. Precies het zelfde apparaat, maar dan met bel en sms mogelijkheden :) .

ik vroeg het me alleen af hoor :$ Ik heb er wel een beetje een verstand van, weet wel wat een iphone is :puh:

Geplaatst:

Er staan ook zo van die filmpjes op youtube waarin ze met hun GSM naar hun ipod touch bellen.

Maar dat doen ze met een programma van de ipod touch genaamd: "Fake A Call" met dat programma kan je instellen wanneer je ipod touch afgaat, zodat ze je zogezegt bellen.

Zo'n programma kan je gratis downloaden in de apple store. :Y

• 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...